no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود پاورپوینت پایه ششم ابتدایی برای همه دروس و کتب - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود پاورپوینت پایه ششم ابتدایی برای همه دروس و کتب
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
ژانویه 8, 2022
۰ تومان

دانلود پاورپوینت پایه ششم ابتدایی برای همه دروس و کتب


پاورپوینت ششم ابتدایی

همکار گرامی پکیج دانلودی مذکور حاوی بیش از 90 پاورپوینت برای دروس مختلف از همه کتاب های پایه ششم ابتدایی میباشد و بخاطر راحتی استفاده سعی کرده ایم همه این مجموعه را در قالب یک پکیج دانلودی منسجم در یک بسته زیپ شده برای دانلود ارائه کنیم . بطور قطع این بسته نواقصی هم دارد و تعهد ما رفع نواقص این بسته بصورت مستمر و بهتر کردن طراحی اسلاید های آن میباشد و قطعا بازخوردی که شما همکار گرامی که این بسته را دانلود و استفاده میکنید به ما میدهید مهمترین موارد برای بهبود کیفیت و کارایی این بسته پاورپوینت دروس پایه ششم ابتدایی میباشد و مطمئن هستیم همانند پکیج طرح دروس پایه ششم که از سالهای قبل برای دانلود در سایت قرار داده ایم این مجموعه هم خواهد توانست رضایت تیف گسترده تری از فرهنگیان گرامی را فراهم آورد . همچنین با تلاش گروهی همکاران در تلاشیم در هفته های آینده اولین سری پروژه های استوری لاین دورس مقطع ابتدایی را در برای پایه های 6 پانه مقطع ابتدایی ( در وحله نخست )  تدوین و برای دانلود در اختیار فرهنگیان گرامی قرار دهیم . 

همه در بسته دانلودی کلاس ششم

در یک مجموعه دانلودی با عنوان پکیج کامل پاورپوینت های کلاس ششم ابتدایی برای همه دروس از همه کتاب های کلاس ششم هر آنچه لازم دارید را گنجانده ایم . 

دانلود پاورپوینت پایه ششم ابتدایی برای همه دروس و کتاب ها

دانلود پاورپوینت همه دروس کتاب علوم پایه ششم

دانلود پاورپوینت دروس کتاب ریاضی پایه ششم

 پاورپوینت دورس کتاب فارسی – نگارش کلاس ششم

پاورپوینت همه دروس مطالعات اجتماعی پایه ششم در یک بسته

پاورپوینت کلاس ششم ابتدایی برای همه دروس کتاب هدیه های آسمانی

توجه : بزودی پروژه های استوری لاین هم قابل دانلود خواهند بود

اطلاعات کاملتر این مجموعه دانلودی استوری لاین 6 پایه ابتدایی و سایر بسته های دانلودی استوری لاین 6 پایه ابتدایی را در روزهای آتی برایتان اطلاع رسانی خواهیم کرد . 

دانلود پروژه استوری لاین

هم اکنون بسته های پاور پوینت مجموع دروس و کتاب های مختلف مقطع ابتدایی در 6 پایه مقطع ابتدایی در پژوهش سرای فرهنگیان قابل دانلود میباشد . و برای مقاطع مختلف از پایه اول تا ششم ابتدایی در فرمت زیپ شده و در قالب 6 بسته دانلودی مجزا برای هر پایه یک بسته قابل دانلود میباشد.

پروژه های دانلودی سایر دروس و مقاطع

برای سایر دروس و مقاطع تحصیلی هم اکنون برای مقطع ابتدایی و هر 6 پایه این مقطع پکیج های طرح درس و پاورپوینت و سایر فایل های مورد نیاز فرهنگیان عزیز موجود است و در هفته های آتی به ترتیب پروژيه های دانلودی استوری لاین هم برای مقاطع دیگر تعریف و آماده دانلود خواهیم کرد.

در ماه های آتی قطعا به نیاز همکاران فرهنگی در مقطع متوسطه اول و دوم هم خواهیم پرداخت و مجموعه های استوری لاین , پاورپوینت  دروس و طرح درس های مقطع هفتم تا دوازدهم را برای کتب مختلف تدوین و برای دانلود اطلاع رسانی خواهیم کرد.

پاورپوینت پایه ششم

نحوه دانلود پکیج پاورپوینت همه دروس کتاب های پایه ششم ابتدایی

برای دانلود پکیج و مجموعه حاوی پاورپوینت همه دروس مختلف کتاب های پایه ششم ابتدایی اگر دکمه زیر را کلیک کنید میتوانید  در صفحه باز شده روی دکمه خرید و دانلود کلیک و پکیج دانلودی پاورپوینت پایه ششم یا  سایر موارد را از دسته بندی مربوطه دانلود نمایید.



موضوعات :
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

1 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید