صفحه جدا

پیک آدینه ابتدایی.دانلود پیک آدینه ابتدایی جدیدترین و کاملترین نمونه ها


[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

پیک آدینه

نکته مهم و غیر قابل انکاری که در رابطه با پیک آدینه مطرح می گردد ، این است که پیک آدینه می تواند عامل پیوند عاطفی و درسی در میان دانش آموزان باشد. واقعیت امر این است که دانش آموزان برای حل تمارین پیک آدینه می توانند از همفکری و ایده های یکدیگر بهره ببرند این موضوع باعث تحکیم روابط بین دانش آموزان می گردد. در صورت پیوند دانش آموزان با یکدیگر و تقویت روابط آنها جامعه پذیری آنها تقویت شده و می توانند روابط اجتماعی بالایی را در جامعه تجربه کنند.

تقویت رابطه بین دانش آموزان و معلمین توسط پیک آدینه

در خلال تمارین و حل سوالات پیک آدینه علاوه بر تقویت رابطه بین فردی دانش آموزان ، ارتباط آنها با معلمین نیز تقویت گردیده و سبب تعامل گسترده ای بین معلم و دانش آموز می گردد. از آنجا که یکی از بزرگترین اهداف سند تحول بنیادین تحکیم و تقویت روابط بین دانش آموزان و معلمان است. پیک ادینه در اجرای این دستورالعمل نقش مهمی را ایفا می کند.

ارتباط مثلثی شکل اولیاء ، معلمان و دانش آموزان در تکلیف هفتگی

همانطور که در مسائل مربوط به پیک آدینه مطرح گردید این پیک می تواند به وسیله ارتباطی میان دانش آموزان با یکدیگر و همچنین دانش آموزان با معلمین گردد. اما چیزی که بسیار اهمیت دارد و عنوان نمودن آن خالی از لطف نیست این است که این تکالیف می تواند عامل مستحکمی در تقویت ارتباط میان اولیاء با دانش آموزان و معلمین گردد. چرا که نقش اولیاء نیز در اجرای سند تحول بنیادین و اهداف آموزشی و تربیتی نقشی غیر قابل انکار است. در خلال حل تکالیف آدینه دانش آموزان می توانند در راستای حل مشکلات خود از همفکری اولیاء بهره گیری کنند همچنین اولیا نیز می توانند با مطرح کردن پیشنهادات و انتقادات و همچنین راهکار های خود در اعتلای سطح علمی دانش آموزان تلاش کنند.

پیک آدینه 97

با توجه به آنچه گفته شد پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا اقدام به تهیه و جمع آوری مجموعه پیک آدینه در راستای استفاده دانش آموزان ، اولیاء و معلمان عزیز نموده است و در سال تحصیلی جدید با به روز آوری مطالب درسی و سوالات مربوط به هر پایه به صورت هفتگی از آعاز تا پایان سال این پکیج طلایی را جمع آوری نموده است. آنچه قابل تامل است این است که معلمان و دانش آموزان و همچنین اولیای گرامی می توانند از مطالب بسیار ارزنده و تفکیک شده این پیک ها استفاده نموده و سطح علمی دانش آموزان را در این راستا بالا ببرند. چرا که این مجموعه در کل یکی از بهترین مجموعه ها در اینترنت می باشد که سوالات و محتویات تفکیک شده در سی را در اختیار معلمان و جویندگان علم قرار داده است.

دانلود پیک آدینه ابتدایی جدیدترین و کاملترین نمونه ها

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][eddrecent total_items=”40″ mp_grid_pagination=”yes” mp_grid_pagination_alignment=”center” mp_category=”11225″ mp_grid_design_layout=”thumbnails-only” thumbnail_size=”120″ thumbnail_size_height=”120″ mp_author_thumbnail_styling=”yes” mp_tooltip_thumbnails=”yes” mp_author_thumbnail_padding=”6px” mp_offset=”0″][/vc_column][/vc_row]