صفحه جدا

سوالات آزمون آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس


نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس

دوره ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس به صورت سراسری و استانی برگزاری میشود . این دوره در  بصورت آنلاین و الکترونیکی برگزار میشود . پژوهشرای آموزش و پرورش با همکاری بانک نمونه سوال ایران اقدام به تنظیم و دسته بندی کلیه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس از جمله آزمون های استانی برگزار شده در سالهای قبل و نمونه سوال و منابع آزمون واقعی این دوره در اردیبهشت 98 کرده است.  بدین جهت بانک کامل سوالات ضمن آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس شامل سوالات آزمون واقعی برگزار شده را به همراه منابع , سناریو ها و نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس برای دانلود شما عزیزان در سایت گذاشته ایم.

آزمون اول این دوره در تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت از محتوای منتشر شده برای جلسات 1 – دو و 3 خواهد بود . با توجه به درپیش بودن آزمون اول ما بسته سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس شامل نمونه سوال و محتوا برای هر 4 مرحله و با توجه ویژه به آزمون مرحله اول را برای همکاران متقاضی تدارک دیده ایم که در ادامه با کلیک روی دکمه دانلود منابع آزمون و نمونه سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس میتوانند آنها را دانلود و مورد استفاده قرار دهند

برای دانلود کلیک کنید

مرکز دانلود گویا طرح

سوالات آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس

بروزترین و کاملترین مجموعه محتوا ( منابع آزمون ) و نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس را برای شما تدارک دیده ایم , با نزدیک شده به آزمون مرحله اول دوره ضمن خدمت  آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس و در راستای کمک به افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند و قرار است  آزمون مرحله اول شرکت کنند سایت تخصصی ضمن خدمت فرهنگیان ایران زمین اقدام به تهیه بسته بسیار کاملی کرده است

این مجموعه حاوی منابع آزمون ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس , نمونه سوالات ضمن خدمت دفاع مقدس برای آزمون مرحله اول تا چهارم , بازخورد فیلم ها , تحلیل محتوای منتشر شده و برجسته کردن قسمت های بالقوه برای طرح سوال و… کرده است که شما همینک میتوانید برای مشاهده اطلاعات کاملتر و دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس روی دکمه زیر کلیک کرده و این بسته را دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که این فایل هم حاوی نمونه سوالات و منابع آزمون منتشر شده تا زمان دانلود سوالات دفاع مقدس میباشد و هم حاوی لینک های دانلود موارد بروزرسانی و سوالات آزمون واقعی در روز ازمون .. بنابراین اصلا مهم نیست شما چه زمانی این بسته را دانلود کنید .. تا پایان آزمون مرحله نهایی دفاع مقدس و پایان آزمون های جبرانی آن سوالات و منابع آن را دریافت خواهید کرد.

مرکز دانلود گویا طرح