no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود اقدام پژوهی کم رویی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در فاطمه را برطرف کنم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

ادامه مطلب

دانلود اقدام پژوهی کم رویی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در فاطمه را برطرف کنم
امتیاز 4.33 ( 3 رای )دانلود اقدام پژوهی کم رویی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در فاطمه را برطرف کنم">
zip
شهریور 7, 1400
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

دانلود اقدام پژوهی کم رویی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در فاطمه را برطرف کنم


اقدام پژوهی مشکل کم حرفی وکم رویی

دانلود اقدام پژوهی کم رویی با موضوع چگونه توانستم مشکل کم حرفی وکم رویی در  فاطمه را برطرف کنم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

کمرویی از نظر لغوی به معنی تنها و مجرد و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است . گوشه کیر کسی است که از مردم دوری می کند و عزلت می گزیند و بدان وسیله خود را با محیط اطراف سازگار می سازد؛ البته هر نوع عزلت و در تنهایی ماندن ، کمرویی تلقی نمی شود . هر انسان گاهگاهی دوست دارد تنها باشد تا به خود شناسی و حل مشکلات زندگی بپردازد. کمرویی زمانی حالت بیماری پیدا می کند که فرد از آمیزش با جمع و همنوعان بیزار و بیمناک باشد. در این مورد، اگر کمرویی بموقع درمان نشود به پیدایش حالت روانی شدید و افسردگی منجر می شود

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی کم رویی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  کم حرفی

پیشگفتار در رابطه با  کم حرفی 

مقدمه  موضوع در رابطه با کم حرفی 

شناسایی مسئله در رابطه با  کم حرفی 

توصیف وضع موجود

اینجانب …………………..دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه …..آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام فاطمه زهرا در رابطه با  کم حرفی و کمرویی   وی شدم . او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  کم حرفی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با کم حرفی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  کم حرفی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با کم حرفی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  کم حرفی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با کم حرفی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با کم حرفی 

نتیجه گیری در رابطه با کم حرفی

پیشنهادات در رابطه با کم حرفی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با کم حرفی 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی کم رویی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *