no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم
zip
سپتامبر 28, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم


اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم علاقه شرکت در نماز جماعت را در دانش آموزانم نهادینه سازم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

امام علی (ع): نماز رحمت الهی؛ « اگر نماز گزار بداند که چقدر از رحمت(خداوند تعالی ) او را گرفته است، سرش را از سجده برندارد . » انسان حریص و کم طاقت آفریده شده است؛ هنگامی که بدی به او رسد، بی‌تابی کند و هنگامی که خوبی به او رسد، مانع دیگران می‌شود مگر نمازگزاران، آنها که نمازها را مرتباً به جای می آورند.

باتوجه به اهمیت نماز اگر من به این مسأله به طور علمی بپردازم باعث می شود که علاقه ی دانش آموزان به نماز بیشتر شود ، با میل ورغبت و انگیزه ی الهی در نماز جماعت مدرسه شرکت کنند و نظم وآداب نماز را در حین اجرای نماز رعایت کنند حتی باعث می شود دانش آموزان درآینده افرادی نماز خوان بارآیند و تأثیر مثبتی روی اطرافیان خود نیز داشته باشند. ولی اگر به این مسأله به طور علمی نپردازم و علاقه وانگیزه ی بچه ها  را نسبت به نماز به خصوص نماز جماعت مدرسه افزایش ندهم ممکن است علاقه وانگیزه ای در دانش آموزان نسبت به نماز ایجاد نشود و بی نظمی در نماز جماعت مدرسه بیشتر شده و از تعداد شرکت کنندگان درنماز کاسته شود . همچنین امکان دارد درآینده نیز نسبت به نماز کم اهمیت بوده وآن را سبک شمارند که آثارمخربی درزندگی فردی و اجتماعی آنان خواهد گذاشت .

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نماز

پیشگفتار در رابطه با  نماز 

مقدمه  موضوع در رابطه با نماز 

شناسایی مسئله در رابطه با  نماز 

توصیف وضع موجود

این جانب … آموزگار پایه سوم. آموزشگاه .. ….مدت .. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم.بنده در رشته .. دارای مدرک . هستم و در کلاسم با . نفر دانش آموز سر و کار دارم. مدیر آموزشگاه من سرکار … هستند که سهم بزرگی در مشارکت با من در انجام این پژوهش دارند.. در آموزشگاه فوق بعضي این دانش آموزان با انگیزه زيادي در نماز جماعت مدرسه شرکت  نمی کنند ، برخی از آن ها در زمان برگزاری نماز در کلاس می مانند یا در گوشه ای ازحیاط مدرسه به بازی مشغول می شوند ، برخی دیگر بدون وضو درنماز حاضر می شوند ، بیشتر آن ها درحین برگزاری نماز جماعت با یکدیگر صحبت می کنند ، عده ای از آن ها مهر یکدیگر را به کناری می اندازند ، برخی با یکدیگر شوخی کرده وبا صدای بلند می خندند ، حتی دربعضی موارد باهم شوخی یا دعوا نیز می کردند با توجه به این که قبل ازشروع نماز دقایقی را جهت آموزش نماز و مقررات مربوطه اختصاص می دادم وهمچنین در خصوص فضایل نماز صحبت می کردم بازهم بیشتر بچه ها نسبت به نماز بی توجه بوده و با بی میلی درنماز شرکت کرده ونظم نماز را برهم می زدند ؛ از این رو تصمیم گرفتم به طور علمی به رفع این مشکل بپردازم .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نماز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نماز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نماز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نماز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نماز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نماز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نماز 

نتیجه گیری در رابطه با نماز

پیشنهادات در رابطه با نماز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نماز 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران سوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید