no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی املا نویسی با موضوع چگونه توانستم مشکل املا نویسی را در دانش آموزم سارا برطرف سازم


پژوهش سرای فرهنگیان
دسته بندی های پر بازدید

راهنمای دانلود درس پژوهی و سایر فایل ها از پژوهش سرای فرهنگیان


روند خرید و دانلود خیلی ساده است . کاربرانی که قصد خرید دارند یا خرید کرده اند توجه داشته باشند. fبه عنوان مثال جهت انتخاب فایل روی دسته بندی مورد نظرتان کلیک کنید . مثلا دسته بندی درس پژوهی پایه دوم ابتدایی را از منو سمت راست در کامپیوتر و منو بالا و پایین سایت در گوشی ها کلیک کرده و بعد از ورود از بین نمونه های موجود درس پژوهی ابتدایی پایه دوم فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید . برای شروع فرایند دکمه خرید و دانلود را زده و به صفحه بعد رفته . در صفحه بعد اطلاعات شخصی مانند نام و ایمیل را در کادر های مشخص شده ثبت کرده و دکمه نهایی کردن خرید را بزنید . به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت میشوید.بعد از تکمیل پرداخت صفحه را نبندید . چند ثانیه ای منتظر بمانید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود لیست موارد دانلودی به ترتیب در پایین صفحه سمت چپ مشخص هستند . تک تک روی همه آیتم ها کلیک و فایل ها را دریافت کنید. اگر متوجه نشدید و صفحه دانلود را بستید . به ایمیلتان مراجعه نمایید . یک نسخه بصورت اتوماتیک از فاکتور خرید و لینک های دانلود به ایمیلتان ارسال میشود . اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید در این صورت باید به پشتیبانی سایت پژوهش سرای فرهنگیان  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدهید. و فایلتان را دریافت نمایید.در موارد معدودی هم ممکن است پول از حساب شما کسر شود ولی تراکنش کامل نشده باشد . در این صورت هم باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید. تا اطلاع ثانوی پشتیبانی فقط از طریق پیام رسان واتس آپ

ادامه مطلب

اقدام پژوهی املا نویسی با موضوع چگونه توانستم مشکل املا نویسی را در دانش آموزم سارا برطرف سازم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )اقدام پژوهی املا نویسی با موضوع چگونه توانستم مشکل املا نویسی را در دانش آموزم سارا برطرف سازم">
zip
آبان ۱۲, ۱۳۹۹
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

اقدام پژوهی املا نویسی با موضوع چگونه توانستم مشکل املا نویسی را در دانش آموزم سارا برطرف سازم


اقدام پژوهی املا نویسی

اقدام پژوهی املا نویسی با موضوع چگونه توانستم  مشکل املا نویسی  را در دانش آموزم سارا برطرف سازم

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از آنجایی که دیکته یکی از مهمترین مواد درسی دانش آموزان محسوب می شود. که آن نیز به علت مهم بودن مهارت های نوشتاری است، شاید بتوان دلیل این امر را در عینی بودن مهارتهای نوشتاری دانست که امکان تحلیل مشکلات کودک را فراهم می سازد. با توجه به اهمیت موضوع سعی کردم دقت و تعمق بیشتری در درس املاء دانش آموزان داشته باشم. بنابراین مشکل این دانش آموز فکرم را خیلی مشغول کرده است. از آنجایی که وظیفه شغلیم ایجاب می کرد سعی کردم برای حل این مشکل راه حلهایی پیدا کنم تا شاید بتوان با به کار گرفتن این شیوه ها به کودکانی که به علت ضعف در دیکته به آنها برچسب کم ذهنی ، تنبلی ، حواس پرتی ، عقب مانده زده می شود کمک کرد.   املاء کلمه ای عربی و دارای معانی گوناگون از قبیل :پر کردن ،بر سر جمع سخن گفتن و تقریر است . دیکته کلمه ای است فرانسوی به معنای مطلبی که کسی املاء کند و دیگری بنویسد. واژه ی دیکتاتورهم فرانسوی از همین کلمه است و به معنا ی فرما نروایی است که با قدرت و زور حکومت افکار و عقاید خود را بر جامعه تحمیل کند .منظور از اضطراب هیجان نا خوشایندی است که با اصطلا حاتی مانند  «نگرانی »،« دلشوره»،« وحشت»و«ترس» بیان می شود . اضطراب سبب به هم ریختن تعادل موجود می گرددو چون فرد دائما به منظور برقراری تعادل کوشش می کند ، می توان گفت اضطرب یک محرک بسیار قوی است که امکان دارد گاهی مفید و زمانی مضر باشد و این بستگی به درجه «ترس» ومقدار «خطری » دارد که متوجه فرد است اضطراب تنها زمانی نا بهنجار محسوب می شود که در برابر موقعیتهایی رخ دهد که اکثر مردم به راحتی آنها را حل و فصل می کنند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی املا نویسی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  املا نویسی

پیشگفتار در رابطه با  املا نویسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با املا نویسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  املا نویسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب  ……. مدت ……….. سال است که در آموزش و پرورش در حال تدریس می باشم و هم اکنون نیز در آموزشگاه …….. شهرستان …….. مشغول تدریس در پایه ……….. هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این دانش آموز ان سارا در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه نمی کرد . اضطرا ب فراوانی در نوشتن املا داشت .برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. او حروف الفبایی را که خوانده بودیم کاملا میشنا خت اما در دیکته نوشتن بسیار بسیار ضعیف عمل میکرد . ترکیبهای صامت ومصوتها راکاملا می دانست وکلمات را بدرستی بخش وصداکشی میکرد واز نظر سلامتی چشم هم کاملا سالم بود.  و فقط مشکلش در دیکته نویسی بود.  بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشویق سارا را به درس املاء علاقه مند سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  املا نویسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با املا نویسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  املا نویسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با املا نویسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  املا نویسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با املا نویسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با املا نویسی 

نتیجه گیری در رابطه با املا نویسی

پیشنهادات در رابطه با املا نویسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با املا نویسی 

برای دانلود اقدام پژوهی املا نویسی و دریافت نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.