no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان: نحوه حل مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان: نحوه حل مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم
zip
آوریل 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان: نحوه حل مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم


اقدام پژوهی زودباوری , عدم تمرکز و عصبانیت برای معلمان ششم دبستان

اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان با موضوع چگونه توانستم  مشکل زودباوری ،عدم تمرکز و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم سعید را در پایه ششم برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل نمونه اقدام  پژوهی معلم ششم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

یکی از مشکلات عمده مدارس ماکمک نکردن به دانش آموزان مشکل دار است.متاسفانه مد ارس به جای آنکه آماده کمک به کسانی که عقب افتادگی یامشکل ناسازکاری دارند بیشترآنهاراازخود دورمی سازند.وحالت دفعی از خود نشان می دهند.اغلب مدارسبه دنبال دانش آموزان قوی وبا نمره بالاهستند وبیشتر مواقع به تشویق وتکریم آنهامی پردازطند .در مقابل دانش آموان به ظاهر ضعیف مورد بی مهری قرار می گیرند وبه طور ناخواسته آنهارا رها وسرکوب می کنند (میر کمالی.1379.ص74)

بي انضباطي دانش آموزان همواره موجبات رنج وزحمت والدین واطافیان را فراهم می سازد وگاهی این رفتار به حدی شدید است که موجب رنج وعذاب افراد عادی نیز می گردد.وگاه افراد را از راه تحصیل نیز باز می دارد.وبه کار هایی مانند بد دهنی وانحرافات دیگر اخلاقی مبتلا می گرداند (حمزه گنجی.1387.ص52)لذا بر ما خدمتکاران امر آ.پ یک تکلیفاست که با استفاده از  منابع گوناگون وشیوه های صحیح نسل جوان وسرمایه های کشور را هدایت کنیم.

اهمیت وضرورت این تحقیق از اینجا ناشی شده که دانش آموزمورد نظر این اقدام پزوهی مشکلش احتمالاکاهش خواهد یافت.زیرا وقتی علل مشخص شود راه حل هم مشخص ودر نتیجه مشکل نیز حل خواهد شدونتایج بدست آمده از آن می تواند  در موارد مشابه مورد استفاده سایر همکاران ودست اندر کاران امر تعلیم وتربیت قرار گیرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  زود باوری

پیشگفتار در رابطه با  زود باوری 

مقدمه  موضوع در رابطه با زود باوری 

شناسایی مسئله در رابطه با  زود باوری 

توصیف وضع موجود

اینجانب … مدت ……. سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت آموزگار پایه ششم ابتدایی آموزشگاه  سوره سردرود خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي مخل نظم درباره يكي از دانش آموزان به نام رامین مي شنيدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. با دوستانش درگیر می شد و تمرکز درسی نداشت و در درس بسیار ضعیف است دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اينكه تصميم گرفتم مشكل اخلاقي و انضباطي او را بر طرف نمايم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  زود باوری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با زود باوری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  زود باوری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با زود باوری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  زود باوری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با زود باوری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با زود باوری 

نتیجه گیری در رابطه با زود باوری

پیشنهادات در رابطه با زود باوری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با زود باوری 

برای دانلود اقدام پژوهی اموزگار پایه ششم دبستان و دریافت دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.