no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی بدخطی نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم بدخطی دانش آموزم مهدی را بهبود ببخشم
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
اکتبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم بدخطی دانش آموزم مهدی را بهبود ببخشم


اقدام پژوهی بدخطی

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عوامل موثر بر بدخطی دانش آموزان: ا-عوامل مربوط به خانواده 2-عوامل مربوط به معلم وشیوه های آموزشی وتربیتی مدرسه 3-عوامل مربوط به دانش آموزان

1-عوامل مربوط به خانواده: نقش خانواده را در یادگیری مطلوب دانش آموزان نباید نادیده گرفت.از آنجا که خوشنویسی مهارتی است که مانند سایر مهارتها باید آموخته شود چنانچه کودک در خانواده ای زندگی کند که اعضای آن از ذوق واستعداد هنری بیشتری برخوردار باشند وبه فرزندان خود توجه کافی مبذول دارند کودک کمتر گرفتار معضل بدخطی می شود.نقطه مقابل چنین خانواده ای کسانی هستند که نسبت به فرزندان خود بی تفاوت اند واز تشویق وتنبیه به موقع برای انجام تکالیف فرزندانشان استفاده نمی کنندودر واقع انگیزه لازم را برای اجرای بهتر تکالیف در فرزندان خودبوجود نمی آورند.چنین کودکانی اغلب با اکراه وبی میلی به نوشتن اقدام می کنند که طبیعتا نتیجه آن نیز رضایت بخش نخواهد بود.

کودکانی که در خانواده های به هم ریخته یا خانواده هایی زندگی می کنند که محرومیت فرهنگی واجتماعی دارند از لحاظ عاطفی آسیب شدیدتری می بینند واین آسیب عاطفی برروی کلیه زمینه های تحصیلی آنان تاثیر می گذارد.

.تیترهایی که در این اقدام پژوهی بدخطی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  بدخطی

پیشگفتار در رابطه با  بدخطی 

مقدمه  موضوع در رابطه با بدخطی 

شناسایی مسئله در رابطه با  بدخطی 

توصیف وضع موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب ………………آموزگار پایه ……. آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  بدخطی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با بدخطی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  بدخطی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با بدخطی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  بدخطی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با بدخطی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با بدخطی 

نتیجه گیری در رابطه با بدخطی

پیشنهادات در رابطه با بدخطی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با بدخطی 

برای دانلود اقدام پژوهی بدخطی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید