no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی تمرکز حواس نمونه ای دقیق وکامل در قالب ورد و قابل ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی تمرکز حواس با موضوع چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان پايه …. بهبود بخشم
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
ژوئن 14, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی تمرکز حواس با موضوع چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان پايه …. بهبود بخشم


اقدام پژوهی تمرکز حواس با موضوع چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان پايه …. بهبود بخشم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی تمرکز حواس با موضوع چگونه توانستم تمركز حواس را در دانش آموزان  پايه ….  بهبود بخشم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تمرکز در لغت یعنی تراکم ، فشردگی مجموعه، چکیده، تمرکز در اصطلاح یعنی حفظ و نگهداری توجه و تمرکز حواس، روی موضوعی معین، بدون تمرکز حواس، یادگیری مثمر ثمر نخواهد بود. بنابر این همه افراد توانایی تمرکز دارند و تمرکز نسبی است یعنی کسی نمی تواند ادعا کند کاملا حواس پرت است ویا همیشه تمرکز حواس دارد.تمرکز گاهی ساده است و گاهی مشکل. تمرکز در موضوع هایی که نیاز به تفکرو تجزیه و تحلیل دارند مشکل و تمرکز در موضوع هایی که جنبه ی تفریحی و سرگرمی دارند، بسیار آسان است.

یعنی عوامل حواس پرتی را به حد اقل رساندن… تمرکز هر شخص به نسبت کاهش عوامل حواس پرتی او افزایش می یابد و بنا به تغییرات موقعیت ذهنی و محیطی او تغییر می کند. بیشتر افراد گمان می کنند که تمرکز یک امر ذاتی و تغییر آن ناممکن است، در حالی که تمرکز یک امر اکتسابی است و باید هر روز پرورش و جهت داده شود و هر کس با هوش عادی خود می تواند به آن دست یابد. پس برقراری تمرکز حواس به میزان کاهش عوامل حواس پرتی بستگی دارد. یعنی هر چه عوامل مزاحم و مخل تمرکز بیشتر باشند توانایی حفظ تمرکز حواس کمتر است و بر عکس. لذا حواس پرتی؛ یعنی خارج شدن از روند مطالعه یا جریان کاری و فرو رفتن در افکار و تخیلات و یا انجام کار دیگر.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی تمرکز حواس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تمرکز

پیشگفتار در رابطه با  تمرکز 

مقدمه  موضوع در رابطه با تمرکز 

شناسایی مسئله در رابطه با  تمرکز 

توصیف وضع موجود

اينجانب ….. آموزگار سال …. آموزشگاه ….  هستم. دانش  آموزان علي رغم هوش بالايشان وسرعت زياد در يادگيري مطالب وپاسخ به سوالات به هنگام تدريس (فرايند ياددهي-يادگيري) تمرکز لازم را نداشتند وبا کوچکترين عاملي دچار حواس پرتي شده وتمرکز خود را از دست مي دادند. زمان تدريس مرتباً به ساعت کلاس که در بـالاي تخـته قـرار داشت نگاه مي کردند و سروصداي سالن وکلاس هاي مجاور حتي لوازم التحرير فانتزي دانش آموزان حواس آن ها را پرت مي کرد وتمرکز آنها را برهم مي زد اين موارد به تشخيص ما وبعضي از همکاران در روند ياددهي ويادگيري فراگيران اختلال ايجاد مي کرد وباعث مي شد که بازده کيفي وکمي کلاس کاهش يابد وانگيزه ي دانش آموزان براي حضور در کلاس کم شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تمرکز 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تمرکز 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تمرکز 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تمرکز 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تمرکز 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تمرکز 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تمرکز 

نتیجه گیری در رابطه با تمرکز

پیشنهادات در رابطه با تمرکز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تمرکز 

برای دانلود اقدام پژوهی تمرکز حواس و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید