no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی نظم و انضباط در آموزشگاه برای معاون عمومی آموزشگاه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی نظم و انضباط در آموزشگاه برای معاون عمومی آموزشگاه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
سپتامبر 28, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی نظم و انضباط در آموزشگاه برای معاون عمومی آموزشگاه


اقدام پژوهی نظم و انضباط

اقدام پژوهی نظم و انضباط در آموزشگاه برای معاون عمومی آموزشگاه با موضوع چگونه توانستم به کمک راهکار های جذاب نظم و انضباط را در محیط …….در دانش آموزان   نهادینه سازم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معاون عمومی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در مقابل، بی‌انضباطی و بی‌نظمی را می‌توان اینگونه تعریف کرد: انجام دادن هر عمل یا رفتاری به وسیله دانش‌آموز که سازماندهی مدرسه و فعالیت‌های کلاس را مختل یا تهدید به اخلال می‌کند. ایزابل کلاک، بی‌انضباطی را رفتاری می‌داند که از طرف تعدادی از دانش‌آموزان انجام می‌شود و مشکلاتی را برای دبیر به وجود می‌آورد و دبیر را در راه رسیدن به هدف که ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان است، با مشکل روبرو ‌کرده و مانع از پیشرفت کار تحصیلی می‌شود و رفتار آنان، نامعقول و نامنظم است.

می‌دانیم که انضباط اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان می‌تواند روی آموزش اثرگذار باشد. بنابراین، پرورش همراه آموزش مهم جلوه می‌کند. دانش‌آموزان باانضباط می‌توانند مسؤلیت‌های مهم مدرسه را به عهده بگیرند و در آینده نیز جامعه، به خوبی پذیرای این افراد است.

هدف از اقدام پژوهی حاضر، چگونگی ایجاد فضایی شاد در محیط کارگاه و انبار هنرستان علامه طباطبایی، با دانش‌آموزان با انضباط و منظم است که انسان‌های پرورش‌یافته در این هنرستان، در آینده انسان‌هایی به‌تعالی‌رسیده، تغییر رفتار داده و متفکر و متعهد خواهند بود که فقط هدف آنها کسب نمره بالاتر نیست، بلکه هدف آموزش و پرورش است. نظم و انضباط حاکم   باعث می‌شود دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی به کارهای خود برسند و این نظم و انضباط نه تنها داخل کارگاه و مدرسه ، بلکه خارج از مدرسه را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث می‌شود دانش‌آموزانی باایمان، مشتاق به درس و مدرسه و در آینده توانمند روی کار بیایند. از اینرو به منظور بررسی عمیق‌تر مسئله به ذکر دلایل ایجادکننده بی‌انضباطی در مدرسه پرداخته و در ضمن آن به راهکارهای مؤثر جهت ارتقای سطح انضباط اشاره می‌شود.

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون عمومی آموزشگاه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  انضباط

پیشگفتار در رابطه با  انضباط 

مقدمه  موضوع در رابطه با انضباط 

شناسایی مسئله در رابطه با  انضباط 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. هستم و مدت… سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود بی انضباطی تعدادی از دانش آموزان در … بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان  به قرار زیر بود:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب تعداد کثیری از دانش آموزان شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این دانش آموزان به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که دانش آموزان کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه شده اند و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد و برای مثال یک مرتبه یکی از آنها علیرغم قوانین مدرسه موبایل به کارگاه آورده بود که من علیرغم متوجه شدن چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر اولیای مدرسه جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با ایشان یاری و آنها را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  انضباط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انضباط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  انضباط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انضباط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  انضباط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انضباط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انضباط 

نتیجه گیری در رابطه با انضباط

پیشنهادات در رابطه با انضباط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انضباط 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون عمومی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاون عمومی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید