no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی نظم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و با قابلیت ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی نظم با موضوع چگونه توانستم نظم دانش آموزان پايه اول را تقويت كرده و بهبود بخشم
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
دسامبر 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی نظم با موضوع چگونه توانستم نظم دانش آموزان پايه اول را تقويت كرده و بهبود بخشم


اقدام پژوهی نظم با موضوع چگونه توانستم نظم دانش آموزان پايه اول را تقويت كرده و بهبود بخشم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی نظم با موضوع چگونه توانستم نظم دانش آموزان پايه اول  را  تقويت كرده و بهبود بخشم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم.  باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همۀ دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای همۀ دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همۀ دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی نظم وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  انضباط

پیشگفتار در رابطه با  انضباط 

مقدمه  موضوع در رابطه با انضباط 

شناسایی مسئله در رابطه با  انضباط 

توصیف وضع موجود

اینجانب …. آموزگار پايه اول دبستان…. سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم و هم اكنون در آموزشگاه عدالت كوهاني مشغول به تدريس هستم. كلاسي كه در آن مشغول به تدريس هستم …. نفر دانش آموز دارد.

با شروع مدارس متوجه شدم دانش آموزان اين كلاس با توجه به این که تعداد آنها زیاد نیست نظم کلاس را به هم می ریزند-سر وصدا می کنند- با هم صحبت می کنند-در یک جای ثابت نمی شینند ومدام جابه جا می شوند و با توجه به تذکرات پی در پی مدتی نظم کلاس برقرار می شود اما دوباره به همان وضع سابق بر می گردد وبعد از گفت و گو با معلمان دیگر ومدیر مدرسه و مشاهده ی آن ها  در وضعیت های مختلف مانند زنگ تفریح وپرسش از دانش آموزان پایه های دیگر و همچنین در طی گفت و گو با اولیای بعضی از دانش آموزان متوجه شدم وضع این کلاس در موقعیت های دیگر به همین گونه است پس تصمیم گرفتم راهکار مناسبی را برای این مشکل پیدا کنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  انضباط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انضباط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  انضباط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انضباط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  انضباط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انضباط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انضباط 

نتیجه گیری در رابطه با انضباط

پیشنهادات در رابطه با انضباط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انضباط 

برای دانلود اقدام پژوهی نظم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید