no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

اقدام پژوهی هنر آموز الکترونیک تدوین شده 1402 در 33 صفحه فایل ورد - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

اقدام پژوهی هنر آموز الکترونیک تدوین شده 1402 در 33 صفحه فایل ورد
zip
جولای 25, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

اقدام پژوهی هنر آموز الکترونیک تدوین شده 1402 در 33 صفحه فایل ورد


اقدام پژوهی هنر آموز الکترونیک

اقدام پژوهی هنر آموز الکترونیک  تدوین شده در سال 1402 در 33 صفحه فایل ورد با موضوع ایجاد علاقه به رشته الکترونیک در هنرجویان از طریق تبیین بازار کار رشته الکترونیک را همینک میتوانید کنید . این نمونه در تابستان 1402 برای اولین بار تنظیم و تدوین شده و در سایت پژوهش سرای مدیران فردا بارگذاری گردیدد.

جهت دانلود ابتدا روی دکمه زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده مشخصاتی مانند نام و ایمیلتان را ثبت و بعد از طی کردن پروسه پرداخت آنلاین فایل را دریافت نمایید . التماس دعا

بخش هایی از مقدمه:

با توجه به مطالعات مقدماتي مهمترين عوامل موثر بر نگرش دانش آموزان به رشته الکترونیک عبارت از شرايط خانوادگي از قبيل شغل پدر، سواد والدين، وضعيت اقتصادي خانواده ، وضعيت تحصيلي دانش اموزان ونگرش دانش آموزان به مشاغل ، استخدام ، مهارتهاي كار دانش ، آشنايي با رشته الکترونیک مي باشد.

از آنجا كه عوامل مذكور، درنگرش دانش آموزان به رشته الکترونیک مي تواند موثر باشد لازم است قابليت اعتماد آن مورد بررسي قرار گيرد ، پژوهش  حاضر به اين منظور صورت گرفته است يعني براي اينكه نشان دهد اين عوامل با چه اطميناني مي توانند برنگرش دانش آموزان به رشته الکترونیک باشند . تا در جهت بهبود بخشيدن به عوامل وشرايط موجود اقداماتي صورت گيرد.

در این اقدام پژوهی سعی بر این است که راهکارهای ترغیب دانش آموزان به رشته الکترونیک را بیان نموده و نقش وظیفه ی خود دانش آموز ، اولیاء ، دبیران و مسئولین برای رسیدن به این مهم مشخص گردد .

…………………………………………………….

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.