no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار
zip
نوامبر 20, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار


تجربیات فردی سنجش و ارزشیابی اول ابتدایی- ریاضی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 25  صفحه توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی آموزگار اول ابتدایی منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

مقدمه کوتاه در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

تشریح مشکل در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

پیشنهادات در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

نتیجه گیری در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

راهکارها در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

منابع و ماخذ در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس ریاضی به کمک ابزار

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی به آنها دست یافتیم :

بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف معمولاً در درس ریاضی مشکلات اساسی دارند. بسیاری از دانش آموزان حتی در ساده ترین مطالب ریاضی مربوط به سال های قبل اشکال دارند. در ابتدای سال تحصیلی معمولاً مشکلات یادگیری ریاضی به دلیل فراموشی مطالب پایه بسیار زیاد است و دانش آموزان کشش لازم برای یادگیری ریاضی را ندارند و وقتی که مطالبی را تدریس می کنیم نمی فهمند. علل بسیاری در ضعف ریاضی دانش آموزان نقش دارند. از جمله آن ها: پایه ضعیف در درس ریاضی از سال های قبل ،کم هوشی و دیرآموزی بعضی از دانش آموزان، نداشتن اعتماد به نفس در درس ریاضی، مشکلات جسمی بعضی از دانش آموزان، سوءتغذیه، ضعف چشم.اقدام هایی که برای چنین دانش آموزانی می توان انجام داد به قرار زیر است:

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم اول ابتدایی از این قسمت اقدام کنید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید