no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی به روش بلوم - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی به روش بلوم
امتیاز 3.40 ( 5 رای )
zip
می 23, 2022
۱۵,۰۰۰ تومان

دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی به روش بلوم


تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی به روش بلوم

نمونه موجود و قابل دانلود تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی به روش بلوم با نثری روان و با کیفیت و تجزیه و تحلیل کامل دروس و تصاویر استفاده شده در کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان تنظیم شده است . این فایل تنظیم شده توسط تیم تخصصی نویسندگان : حسین حاجتی کاجی-اصغر سعیدی ابواسحاقی-علی اصغر مالکی سونکی-حسین محمدی پاک بوده و در سایت پژوهش سرای فرهنگیان : مدیرا فـــــــــــــــردا و بصورت اختصاصی در فرمت پی دی اف قابل دانلود است . تمنا داریم بعد از تهیه و استفاده از این فایل نقطه نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید برای رفع نواقص احتمالی . صمیمانه از همکاری شما متشکریم . التماس دعا

همکاران ما تمام تلاش خود را در راستای تهیه و تنظیم تجزیه و تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی به روش بلوم بکار گرفته اند . ولی قطعا این فایل کامل نبوده و نیاز به رفع ایرادات احتمالی میباشد . .بانک فایل پژوهشی معلمان علاوه بر تحلیل محتوای علوم تجربی سوم ابتدایی دیگر نمونه های تحلیل محتوا کتب درسی را در سایت جای داده است.باید گفت سایت بانک فایل پژوهشی معلمان بهترین و دقیق ترین سایت در راستای تحلیل محتوای علوم سوم ابتدایی می باشد.

تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی به روش بلوم

تحلیل محتوا کتاب درسی علوم سوم ابتدایی بر اساس سطوح طبقه بندی بلوم

چکیده:

هدف اصلی این پژوهش تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی از نظر توجه به حیطه های سه گانه های طبقه بندی بلوم پرداخته است.مسایلی که این پژوهش پرداخته است توجه به حیطه های سه گانه ی بلوم است که شامل حیطه های شناختی ،عاطفی ،روانی-حرکتی است.این پژوهش هم به روش کیفی انجام شده است جامعه آماری علوم سوم ابتدایی سال تحصیلی 95-96 و از نمونه گیری استفاده نشده چون نمونه کل جامعه ی آماری است در جمع آماری اطلاعات از فهرست وارسی ،شمارش،نرم افزارmaxqudaاستفاده شده است روایی مولفه ها توسط اساتید تایید شده است.بر اساس این پژوهش بیشترین توجه توجه در کتاب علوم به حیطه شناختی بوده که حدودش 64 %بوده است و کمترین توجه به حیطه ی عاطفی بوده که حدودش12 %بوده است که مبتنی بر مبانی نظری پیشنهادی ارایه شد.

 تحلیل محتوا کتاب درسی علوم سوم ابتدایی بر اساس سطوح طبقه بندی بلوم

تجزیه و تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی به روش بلوم

نویسندگان : حسین حاجتی کاجی-اصغر سعیدی ابواسحاقی-علی اصغر مالکی سونکی-حسین محمدی پاک

نحوه دریافت و دانلود فایل :

دانلود  تحلیل محتوا کتاب درسی علوم سوم ابتدایی بر اساس سطوح طبقه بندی بلوم


درباره نویسنده

118 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید