no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
فوریه 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 8  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموز کم توان ذهنی پایه سوم ابتدایی  به درس خواندن

اجرای راه حل های انتخاب شده

قبل از اجرای راه حل های انتخاب شده جدولی برای تشویق ایمان و ثبت میزان پیشرفت او ، ترسیم کردم و در کنار تابلو نصب کردم تا ایمان هم آن را ببیند، قرار شد که هر املائی که از ایمان گرفته می شود، نمره او در جدول نوشته شود. در مرحله اول برای تقویت توالی دیداری کلماتی مانند “مارد ” به جای “مادر” یا کلمه ی “نوازد “به جای”نوزاد “، فعالیتهای زیر انجام گرفت:

الف- روبروی ایمان ایستاده و چند حرکت بدنی انجام داده و از ایمان خواسته شده تا او همان حرکات را به ترتیب انجام دهد و این امر دو باره انجام شد و تا نتیجه خوبی گرفته شد.

ب- روی یک کارت مقوایی کلماتی  مانند مادر، نوزاد ، دارا ، سامان  نوشته شده بود  به ایمان نشان دادم و سپس آنها را مخفی کردم و از او خواستم که آن کلمات را به ترتیب بازگو کند. و سپس آن حروف کلمات را به ترتیب بنویسید در این مرحله زمان زیادی صرف شد سعی کردم کلمات بیشتری با ایمان کار کنم تا ترتیب و توالی را خوب یاد بگیرد.

در پایان این مرحله یعنی تقویت توالی حافظه املائی از کلماتی که امکان بر عکس نوشتن حروف باشد از ایمان گرفته شد ونتیجه بررسی یادداشت شد، تقریباً نتیجه خوبی بدست آمد و فقط 2 غلط املائئ داشت.

تصمیم گرفتم برای گرفتن نتیجه بهترمرحله (ب)  را بار دیگر با ایمان کار کنم این کار انجام شد و دوباره از ایمان املاءگرفته شد، این بار دیگر غلطی نداشت و نتیجه خوبی گرفته شد.

2- برای تقویت حافظه دیداری ایمان از مراحل ذیل استفاده شد.

الف: ابتدا دو تصویر را انتخاب کرده و یک به یک به ایمان دادم و بعد تصویرها را مخفی کردم و از او خواستم که آن تصویر را نام ببرد بعد روش بالا را با سه – چهار تصویر انجام دادم تا حافظه دیداری ایمان بالا برود. دو سه مرتبه این روش انجام شد تا نتیجه خوبی داد.

ب: در مرحله بعدی چند کارت تهیه کرده و روی هر کارت کلمه ای که مربوط به  کلمات کتابش باشد نوشته ، کارت ها را به ایمان دادم تا واژه ها را به خاطر بسپرد و بعد کارت ها را از او گرفته و دور از چشم او یکی  دو کارت را برداشتم و بقیه را به ایمان نشان دادم و بعد از او خواستم تا کارت مربوط به واژه که برداشته شده را معرفی کند. مرتبه اول که این کار را انجام شد، ایمان واژه هایی را گفت که اصلاً در بین کارتها نبود. تصمیم گرفتم واژه هایی را انتخاب کنم که در یک گروه باشد(مثلاً از گروه میوه : سیب- گلابی – هلو – موز- پرتقال) تا بتواند جواب دهد. این روش نتیجه خوبی در بر داشت. در ادامه این مرحله یک واژه که ربطی به بقیه واژه ها نداشت به واژه ها اضافه کردم و همان واژه ها اضافه شده و واژه دیگری را برداشتم. به همین ترتیب هرمرتبه یک واژه غیر مرتبط اضافه می کردم . خوشبختانه نتیجه خوبی در برداشت.

شما عزیزان می توانید تدوین گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.