no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر سالتحصیلی جدید آخرین ویرایش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود برنامه سالانه مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر 1402-1400
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
ژوئن 14, 2022
۰ تومان

دانلود برنامه سالانه مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر 1402-1400


 برنامه سالانه مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر

برنامه جدید 1402*-1400 با لحاظ شرایط کرونایی و احتمال حضوری , مجازی یا نیمه حضوری ونیمه مجازی بودن مدارس برای سالتحصیلی 1402-1400 تدوین شده است و حاوی فرم های خام و نمونه های تکمیل شده میباشد . 

دانلود جدیدترین برنامه سالانه مدارس قرآنی و به همراه تقویم اجرایی و فرم های پرژه مهر برای مدیران دبستان قرآنی با فرمت ورد و قابل ویرایش

در این پست می توانید برنامه سالانه مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر را خرید و دانلود کنید. در ادامه به تعریف برنامه سالانه مدارس می پردازیم و خلاصه ای از فهرست موجود در فایل را نشان می دهیم.

برنامه سالانه مدارس چیست؟

مدرسه یک سازمان یا مجموعه ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش آموزان تعریف شده است .
هر واحد آموزشی می تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه هایی را تدوین و به مرحله اجرا می گذارد.
قطعا برنامه ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد. این برنامه ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

مقدمه

مدارس قرآنی راهکاری مناسب برای ارزش آفرینی در اجتماع است زیرا در آینده افراد آموزش دیده در این سیستم می توانند تاثیرات مثبتی در تحولات کشور ایفا کنند.

مدارس قرآنی باید به عنوان جایگاهی تربیتی برای دانش آموزان باشد زیرا امروز با هجمه های تبلیغاتی دشمن تنها راهکار آشنایی با تعالیم الهی است.مدارس قرآنی نباید فقط برای آموزش روان خوانی، روخوانی و حفظ قرآن باشد که در جای خود بسیار مهم است اما تا زمانی که دانش آموزان با مفاهیم قرآن آشنا نشوند روح و جان قرآن را درک نمی کنند.

در عصر حاضر که دوره شکوفایی انقلاب اسلامی است استکبار جهانی نیز هویت و فرهنگ دانش آموزان ما را نشانه رفته است بنابر این باید راهکاری اساسی برای مقابله با اندیشه های شیطانی آنها یافت که مدارس قرآنی یکی از این تفکرات ناب برای مقابله با دشمنان انقلاب است.آموزش و پرورش با تاسیس مدارس قرآنی رسالت بزرگی را بر دوش گرفته و امیدواریم با یاری خداوند و مدیریت صحیح بتواند این راه را طی نماید.

از بررسی و مطالعه ی آثار گذشتگان روشن می شود که مدیریت از قدیم الایام در جوامع مختلف بشری وجودداشته است و بزرگان ورهبران ملل وادیان مختلف ضرورت وجود مدیریت ورهبری را نیز یک امر مسلم شمرده اند در قرون اخیر هم نهضت های مختلفی در امر مدیریت ظهور کردند که می توان به نظریه مدیریت علمی نظریه مدیریت نهضت روابط انسانی نظریه سیستم ها در مدیریت ونظریه ترکیبی مدیریت اشاره کرد.

از آغاز کار تعلیم و تربیت انسان نیز از روش های مختلف مدیریت در امر آموزش بهره برده است اما از آنجایی که تحولات اجتماعی جدید تغییراتی را در ابعاد مختلف جامعه از جمله در زمینه های مختلف فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی ایجاد کرده خود به خود نیازهای جدیدی راهم بوجود آورده است لذا برای پاسخگویی به این نیازهای جدید افراد جامعه تغییر و دگرگونی در روش های مدیریت مدارس وتلاش برای بهبود بخشیدن به کیفیت مدیریت مدارس ضروری است .

امروزه در این دنیای درحال تغییر و پیشرفت ، مدارس نیاز به تغییر ودگرگونی دارند واین تغییر باید ابتدا در مدیریت ایجاد شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روش های دیروز فهمید بلکه باید با تجدید نظر در روش ها وبرنامه های گذشته نظریه ها و روش های نوینی را جایگزین کنیم در حال حاضر مدیریت آموزشی رویکرد جدید فرآیند مدار محور را برای اثر بخش کردن مدارس آغاز نموده است .

برای دانلود پس از خرید کاملترین و دقیق ترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی و همچنین پروژه مهر مدارس قرآنی بر اساس طرح تدبیر با فرمت ورد و قابل ویرایش در چندفایل مجزا با جدول بندی و کلیه مواردی که می بایست رعایت شود روی دکمه قرمز رنگ کلیک کنید.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با ارائه جدید ترین و جذاب ترین و در عین حال پایین ترین قیمت در رابطه با برنامه سالانه و تقویم اجرایی کلیه پست های سازمانی پیشرو در امر آموزش و تدریس می باشد. عزیزان کرامی می توانند با مراجعه به پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا برنامه سالانه و تقویم اجرایی مورد نیاز خود را طبق آخرین ویرایش و بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از آموزش و پرورش دانلود نمایند. لازم به ذکر است کلیه برنامه ها و تقویم های آموزشی و اجرایی توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است و جمعی از تیم تخصصی فرهنگیان در ارائه این برنامه ها ساعت ها و روزها وقت گذاشته اند. شما فرهنگیان عزیز همچنین می توانید علاوه بر برنامه سالانه و تقویم اجرایی بر اساس طرح تدبیر و طرح تعالی از سایر محصولات این بانک پژوهشی استفاده نمایید.

این فایل کامل ترین نمونه برنامه سالانه مدارس قرآنی موجود در اینترنت می باشد و همچنین از همه نمونه های موجود ارزانتر است.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید