no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء در جلسات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه

دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء در جلسات انجمن اولیاء و مربیان آموزشگاه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

دیباچه پیرامون قضیه پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

درک مشکل پیرامون قضیه  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

بررسی بیشتر در رابطه با پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

ارائه مستندات پیرامون پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

پیش بینی نتایج در مورد پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

راهکارها پیرامون قضیه پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

رفرنس و منبع مورد استفاده پر رنگ کردن حس مسئولیت پذیری و نقش موثر اولیاء

گرد آوری شواهد یک

با گذشت 2 ماه از سال تحصیلی همچنان تعداد کمی از اولیاء در جلسات انجمن شرکت میکردند و علاقه ی چندانی به شرکت در این جلسات نداشتند و در بیشتر مواقع مجبور میشدیم چندین بار از طریق تلفن و یا پیامک به آنها گوشزد نموده و همچنین به دانش آموزان اطلاع دهیم.  ولی باز هم به بهانه های مختلف خیلی از اولیاء از شرکت در انجمن خود داری می نمودند.

با مشاهده وضعیت شواهد موجود و همچنین با توجه به تجربیاتی که کسب کرده بودم متوجه شدم که این اقداماتی که تا حالا خودم وسایر همکاران در مورد جذب اولیاء به جلسات انجمن انجام داده‌ایم کافی نیست و باید دلایل این مشکل را باکمک خود دانش آموزان و اولیا وهمکاران محترم پیدا کنم و تا حد توان این مشکل را حل کنم .

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

1-        مصاحبه:

ابتدا درمورد اهمیت انجمن اولیاء و مربیان و همچنین در مورد اینکه چرا بعضی ها دوست ندارند در جلسات شرکت کنند؟ به نظر شان چه کار هایی باید انجام شود تا همه در جلسات انجمن شرکت کنند؟ میزان همکاری پدر و مادرشان جهت شرکت در جلسات انجمن چگونه میباشد؟ ؟ سوالاتی از این قبیل از دانش آموزان  و اولیای آنها پرسیده شد و آنها  پاسخ های گوناگونی ارائه دادند که این پاسخ ها را به طور خلاصه یاد داشت کردم. وبا اساتید و مشاورین و همکاران محترم مصاحبه کرده و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم.

2-        برگزاری جلسه همکاران

جلسه ای با همکاران برگزار کردیم و در مورد عدم علاقه ی بعضی از اولیاء به جلسات انجمن با همکاران بحث و گفتگو کردیم آنها نیز متوجه این موضوع شده بودند و عقیده داشتند که مدیر  به تنهایی نمی تواند در این امر مهم موفق شود و در پایان نتیجه گرفتیم که برای موفق شدن در این کار باید جلسه ای با اولیا ی دانش آموزان داشته باشیم و آگاهی های لازم را  در مورد چگونگی همکاری آنها با دانش آموزان و اهمیت جلسات انجمن به آنها بدهیم.

3-        پرسش نامه

با توجه به پاسخ هایی که دانش آموزان  و اولیاء در پاسخ به سوالات مصاحبه داده بودند لازم دانستم که پرسش نامه ای تهیّه  کنم و اطلاعاتی را در این زمینه از اولیا بدست آوردم.

4-        مطالعه

مطالعه ی کتابها، مجلات و تحقیقاتی که در این زمینه کار شده بود،که عنوان بعضی از آنها در منابع و مأخذ ذکر شده است نیز، راه حل هایی یافت شد.

5-        مشاهده

یکسری از اطلاعات را با مشاهده مکرری که در جلسات و….داشتم به دست آوردم و از این طریق صحت نظر های ایشان در رابطه با پاسخ سوالات تأیید گردید.پس از بررسی اطلاعاتی که از طریق مصاحبه و پرسش نامه و مطالعه  و مشاهده و نظریه های همکاران سایر مدارس و مشاوران امر به دست امد اطلاعات حاصل از این فرایند مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مواردی که باید در این زمینه تغییر و اصلاح یابد معین شد.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید