no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب بر رفتار دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان   تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب بر رفتار دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 14 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

دیباچه پیرامون قضیه تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

درک مشکل پیرامون قضیه  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

بررسی بیشتر در رابطه با تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

ارائه مستندات پیرامون تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

پیش بینی نتایج در مورد تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

راهکارها پیرامون قضیه تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

رفرنس و منبع مورد استفاده تاثیر بهره گیری از مشوق های کلامی در تغییر مطلوب

متن و محتوا:

هدف ما در این تجربه نشان دادن میزان تاثیر جملات مثبت و رفتار مطلوب با استفاده از روش شرطی سازی و نفوذ آن در ضمیر ناخودآگاه انسان و همچنین با تغییر نگرش در بچه ها و ایجاد رفتاری ثابت در توان رفتاری فرد و یادگیری رفتار مطلوب بدون آموزش مستقیم است.

انجام این کار باعث می شود، میزان بی نظمی یک کلاس 35 نفره کاهش یابد و اگر چاره اندیشی نشود، سبب تشدید بی نظمی در سراسر مدرسه خواهد شد. این تجربه در پایه سوم   با 35 نفر دانش آموز   مدرسه پسرانه دکتر حسابی در منطقه 1393 که 850 نفر دانش آموز داشت به     البرز، شهرک مهرگان در سال تحصیلی 94

دست آمد. این تجربه از آن جا آغاز شد که معاون پرورشی به من گفت: در طبقه سوم 3   یکی از پایه های سوم   بسیار شلوغ بوده و نظم این ساختمان را به هم     کلاس 2 ریخته؛ شما که سال ها مشاور هستید راهی پیدا کنید تا دانش آموزان این کلاس ساکت بمانند. این کلاس از جمله کلاس هایی بود که اکثر معلمان طبقه سوم به خاطر

سروصدای زیاد از آن کلاس ناراضی بوده و معلم بزرگوار آن کلاس نیز از دست آن ها خسته شده بود. وقتی این مشکل مطرح شد، ناخود آگاه فکرم به آن جهت حرکت کرد که هر رفتاری که دانش آموزان انجام می دهند، علتی دارد و برای رفع مشکل باید ریشه آن مشکل را پیدا کرد. اگر علت را بر طرف کنیم، مشکل خود به خود از بین می رود. در یکی از روزها که همکار ما غایب بود، وارد آن کلاس شدم. من با توجه به اطلاعاتی که در زمینه ضمیر ناخودآگاه و تاثیر کلمات مثبت بر رفتار بچه ها و ارتباط موثر کسب کرده بودم، جهت ذره بین را در کلاس عوض کردم. طبق معمول نماینده کلاس اسامی دانش آموزان شلوغ را به من داد و از شلوغ کاری و سروصدای آن ها بسیار می نالید. من بدون نگاه کردن به اسم ها از نماینده بخاطر ساکت کردن کلاس تشکر کردم و گفتم: من با این اسامی کاری ندارم و حتی نمی خواهم بدانم که چه کسی در این ساعت باعث «

بی نظمی کلاس شده، ولی می خواهم از این ساعت به بعد اسامی دانش آموزان ساکت را برایم یادداشت کنی؛ چون یقین دارم شما می توانید جزء بهترین ها باشید. از بچه های شلوغ کلاس که قبلاً می شناختم، نظرخواهی کردم که ما چگونه می توانیم یک کلاس خوب داشته باشیم؟! چون آن ها خودشان نظر می دادند و راه حل پیدا می کردند، بهتر به آن پای بند بودند. آن چه را که خود کشف می کنیم، پایدارتر از آن چیزی است که

دیگران به ما می آموزند  اسکاول شین، 1386   . در آن روز من درباره این که افکار چه تاثیری بر گفتار و گفتار چه تاثیری بر رفتار های ما دارد و آینده ما بستگی به فکری دارد که در سر می پرورانیم؛ به زبان ساده برایشان توضیح دادم. همچنین از آن ها خواستم تا با کمک هم قوانینی برای بهتر و حتی نمونه شدن کلاس تدوین کنیم. البته سعی کردم دانش آموزان در تدوین قوانین، نقش اساسی داشته باشند. حتی خودشان تشویق ها و تنبیهاتی را در نظر گرفتند و جالب این بود که آن ها خود حاضر بودند در صورت اشتباه تنبیه بدنی شوند ولی من از بُعد روانشناسی با تنبیه بدنی مخالفت کردم و بیشتر با تشویق و بالابردن اعتماد به نفس کار کردم و البته تنبیه را نیز پذیرفتم؛ اما به شکل محروم شدن از چیز هایی که دوست دارند  نه تنبیه بدنی  . البته در مورد هدف، چگونگی، مقدار، زمان و مکان تنبیه با آن ها صحبت شد. چرا که هدف از تنبیه باید مشخص باشد.

شما عزیزان می توانید دانلود گزارش تخصصی معاون آموزشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید