no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ما کجا هستیم
zip
نوامبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ما کجا هستیم


طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ما کجا هستیم

طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع ما کجا هستیم با فرمت ورد و قابل ویرایش در  23  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم  طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این  طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : ما کجا هستیم

  2. مقدمه درباره ما کجا هستیم

  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع ما کجا هستیم

  4. زمانبندی درس ما کجا هستیم

  5. برنامه ریزی برای تدریس ما کجا هستیم

  6. مشخصات کلی درس ما کجا هستیم

  7. روش های تدریس ما کجا هستیم

  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس ما کجا هستیم

  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده ما کجا هستیم

  10. یک دوره طراحی آموزشی ما کجا هستیم

  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس ما کجا هستیم

  12. اهداف کلی ما کجا هستیم

  13. هدف طراحی آموزشی ما کجا هستیم

  14. حیطه عاطفی ما کجا هستیم

  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) ما کجا هستیم

  16. زمان بندي نحوه اجرا ما کجا هستیم

  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها ما کجا هستیم

  18. طرح درس ما کجا هستیم

مهمترین فایده این  طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی در رابطه با تدریس ما کجا هستیم به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس ما کجا هستیم

برای دانلود  طراحی آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه ششم ابتدایی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید