no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مفهوم حجم
zip
نوامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مفهوم حجم


طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مفهوم حجم

طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع مفهوم حجم با فرمت ورد و قابل ویرایش در  23 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : مفهوم حجم
  2. مقدمه درباره مفهوم حجم
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع مفهوم حجم
  4. زمانبندی درس مفهوم حجم
  5. برنامه ریزی برای تدریس مفهوم حجم
  6. مشخصات کلی درس مفهوم حجم
  7. روش های تدریس مفهوم حجم
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس مفهوم حجم  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده مفهوم حجم
  10. یک دوره طراحی آموزشی مفهوم حجم
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس مفهوم حجم
  12. اهداف کلی مفهوم حجم
  13. هدف طراحی آموزشی مفهوم حجم
  14. حیطه عاطفی مفهوم حجم
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) مفهوم حجم
  16. زمان بندي نحوه اجرا مفهوم حجم
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها مفهوم حجم
  18. طرح درس مفهوم حجم

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس مفهوم حجم به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس مفهوم حجم
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس مفهوم حجم

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی کلاس پنجم دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید