no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جانداران ساده
zip
نوامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جانداران ساده


طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جانداران ساده

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جانداران ساده با فرمت ورد و قابل ویرایش در  24 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : جانداران ساده
  2. مقدمه درباره جانداران ساده
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع جانداران ساده
  4. زمانبندی درس جانداران ساده
  5. برنامه ریزی برای تدریس جانداران ساده
  6. مشخصات کلی درس جانداران ساده
  7. روش های تدریس جانداران ساده
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس جانداران ساده  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده جانداران ساده
  10. یک دوره طراحی آموزشی جانداران ساده
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس جانداران ساده
  12. اهداف کلی جانداران ساده
  13. هدف طراحی آموزشی جانداران ساده
  14. حیطه عاطفی جانداران ساده
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) جانداران ساده
  16. زمان بندي نحوه اجرا جانداران ساده
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها جانداران ساده
  18. طرح درس جانداران ساده

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس جانداران ساده به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس جانداران ساده
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس جانداران ساده

برای دانلود طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید