no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم
zip
نوامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم


طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم

طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم با فرمت ورد و قابل ویرایش در  26 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع چشم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : چشم
  2. مقدمه درباره چشم
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع چشم
  4. زمانبندی درس چشم
  5. برنامه ریزی برای تدریس چشم
  6. مشخصات کلی درس چشم
  7. روش های تدریس چشم
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس چشم  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده چشم
  10. یک دوره طراحی آموزشی چشم
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس چشم
  12. اهداف کلی چشم
  13. هدف طراحی آموزشی چشم
  14. حیطه عاطفی چشم
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) چشم
  16. زمان بندي نحوه اجرا چشم
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها چشم
  18. طرح درس چشم

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس چشم به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس چشم
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس چشم
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس چشم
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس چشم
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس چشم
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس چشم
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس چشم
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس چشم

برای دانلود طراحی آموزشی درس علوم کلاس پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید