no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع من بزرگتر هستم
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
می 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع من بزرگتر هستم


طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع من بزرگتر هستم

طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع من بزرگتر هستم با فرمت ورد و قابل ویرایش در  23  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم  طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این  طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : من بزرگتر هستم
  2. مقدمه درباره من بزرگتر هستم
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع من بزرگتر هستم
  4. زمانبندی درس من بزرگتر هستم
  5. برنامه ریزی برای تدریس من بزرگتر هستم
  6. مشخصات کلی درس من بزرگتر هستم
  7. روش های تدریس من بزرگتر هستم
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس من بزرگتر هستم
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده من بزرگتر هستم
  10. یک دوره طراحی آموزشی من بزرگتر هستم
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس من بزرگتر هستم
  12. اهداف کلی من بزرگتر هستم
  13. هدف طراحی آموزشی من بزرگتر هستم
  14. حیطه عاطفی من بزرگتر هستم
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) من بزرگتر هستم
  16. زمان بندي نحوه اجرا من بزرگتر هستم
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها من بزرگتر هستم
  18. طرح درس من بزرگتر هستم

مهمترین فایده این  طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس من بزرگتر هستم

برای دانلود  طراحی آموزشی درس مطالعات اجتماعی کلاس سوم دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید