no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم با موضوع جنگل (گ)


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم با موضوع جنگل (گ)
zip
اکتبر 23, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم با موضوع جنگل (گ)


معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم با موضوع جنگل (گ)

معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس بخوانیم با موضوع جنگل (گ) با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جنگل (گ) را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : جنگل (گ)
  2. مقدمه درباره جنگل (گ)
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع جنگل (گ)
  4. زمانبندی درس جنگل (گ)
  5. برنامه ریزی برای تدریس جنگل (گ)
  6. مشخصات کلی درس جنگل (گ)
  7. روش های تدریس جنگل (گ)
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس جنگل (گ)  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده جنگل (گ)
  10. یک دوره طراحی آموزشی جنگل (گ)
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس جنگل (گ)
  12. اهداف کلی جنگل (گ)
  13. هدف طراحی آموزشی جنگل (گ)
  14. حیطه عاطفی جنگل (گ)
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) جنگل (گ)
  16. زمان بندي نحوه اجرا جنگل (گ)
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها جنگل (گ)
  18. طرح درس جنگل (گ)

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی در رابطه با تدریس جنگل (گ) به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس جنگل (گ)
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس جنگل (گ)

برای دانلود معماری نوین تدریس پایه اول ابتدایی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید