no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع دستگاه گوارش


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع هر کدام جای خود
zip
اکتبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع هر کدام جای خود


معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع هر کدام جای خود

معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع هر کدام جای خود با فرمت ورد و قابل ویرایش در 31  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع هر کدام جای خود را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : هر کدام جای خود
  2. مقدمه درباره هر کدام جای خود
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع هر کدام جای خود
  4. زمانبندی درس هر کدام جای خود
  5. برنامه ریزی برای تدریس هر کدام جای خود
  6. مشخصات کلی درس هر کدام جای خود
  7. روش های تدریس هر کدام جای خود
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس هر کدام جای خود  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده هر کدام جای خود
  10. یک دوره طراحی آموزشی هر کدام جای خود
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس هر کدام جای خود
  12. اهداف کلی هر کدام جای خود
  13. هدف طراحی آموزشی هر کدام جای خود
  14. حیطه عاطفی هر کدام جای خود
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) هر کدام جای خود
  16. زمان بندي نحوه اجرا هر کدام جای خود
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها هر کدام جای خود
  18. طرح درس هر کدام جای خود

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس هر کدام جای خود به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس هر کدام جای خود
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس هر کدام جای خود

برای دانلود معماری نوین تدریس کلاس سوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.