no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت پر رنگ نمودن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت پر رنگ نمودن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
دسامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت پر رنگ نمودن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان


نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت پر رنگ نمودن نقش مدرسه در بالا بردن سطح سلامت روان در دانش آموزان

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

سلامتي ، مهمترين عامل پیشرفت و ضامن بقاي جامعه است . طراحي ، تدبير و اجراي برنامه هاي توسعه در بعد بهداشتي ، اعم از بهداشت جسمي و روان ، پس از خانواده بايد در مدارس پايه ريزي گردد. چرا كه در ايران كودكان از شش سالگي وارد مدرسه مي شوند و اكثر آن ها وقتي از مدرسه بيرون مي آيند كه به بزرگسالي رسيده اند . بنابراين طبیعي است كه انتظار داشته باشيم، اين مدت طولاني بر تك تك آن ها اثر عميق گذاشته باشد . بنابراين با توجه به طولاني بودن دوران تحصيل و باتوجه به حساس بودن كودكي و نوجواني بايد انتظار داشت كه مدرسه بتواند در تضمين بهداشت رواني دانش آموزان يا ايجاد دشواري هاي رفتاري براي آنان نقش مهمي داشته باشد . اینجانب زهرا موحدی در پژوهش حاضر سعي بر اين داشته ا م تا عوامل تأثير گذار بر بهداشت رواني در مدارس همچون ؛ محيط فيزيك مدرسه ، نقش معلمان و نقش بهداشت رواني مسؤولين مدرسه در ارتقاي سطح بهداشت روان دانش آموزان ، همچنين ويژگي هاي افراد سالم از نظر رواني و نشانه هاي هشدار دهنده براي ضعف رواني كه در افراد مي توان مشاهده كرد و در پي آن كمكهايي كه معلمان و معاونین در ايجاد سلامت روان دانش آموزان مي توانند داشته باشندو مواردي از اين دست  را مورد بررسي قرار داده ام. باشد كه با استفاده از نتايج اين پژوهش بتوانم به ياري خداوند متعال ياري رسان معلمان و دانش آموزان اين مرز و بوم باشم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی مربی بهداشت روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید