no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 7, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه دوم

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعالم در پایه دوم در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

دیباچه پیرامون قضیه  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

درک مشکل پیرامون قضیه   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

بررسی بیشتر در رابطه با  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

ارائه مستندات پیرامون  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

پیش بینی نتایج در مورد  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

راهکارها پیرامون قضیه  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

رفرنس و منبع مورد استفاده  مشکل اختلالات اخلاقی ،زور گویی و عصبانیت دانش آموز بیش فعال

گرد آوري شواهد یک

براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت. در  این پژوهش ، از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفا ده نمودم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، و مصاحبه واسناد را انتخاب شده است. از طريق مشاهده رفتارهاي او را زير نظر گرفته واطلاعات لازم را جمع آوری نمودم و با مصاحبه  با همکاران مدرسه و والدین علی سابقه رفتاری اواطلاعات لازم بدست آمد . او نظم  كلاس را بر هم مي زد و درچنين محيطي آموزش امكان پذير نبود.

وقتی درکلاس وقتی به خاطر کار های نابهنجارش به او تذکر می دادم علی با لحن بدی جواب می داد یک روز از او خواستم که به خاطر بی ادبی اش ، معذرت بخواهد این کار را نکرد ،بچه بسیار لجباز وکج خلقی بود. مجبور می شدم نصف زنگ کلاس را برای آرام کردن او ومیانجیگری دعواهای او با بچه ها بگذارم. مرتبا با خود می اند یشیدم چرا؟ چگونه می توانم ؟تا اینکه به خودم گفتم ؛ این بچه که تقصیری ندارد بلکه روابط غلط خانوادگی اورا بدین شکل بار آورده است در واقع او دچار مشکلات رفتاری وروانی است که باید حل شوند . لذا  مسئله را با یکی از مشاوران ارشد منطقه در میان گذاشتم ایشان راهنماییهای لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود . سپس با دو تن از مشاورين همکار در اين زمينه مشورت كردم آن ها نيز راهنمايهاي لازم را عرضه داشتند . بعد به دنبال كتابهاي روانشناسي اختلالهاي رفتاري، روانشناسي رشد ، روابط انساني در آموزشگاه و تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته بود  رفته ومورد مطالعه قرار دادم تا ببينم مشكل را چگونه مي توانم حل نمايم . او دانش آموزی است كه رفتارهاي ايشان مغاير با مقررات كلاس مي باشد . بیشترین پول توجیبی را به مدرسه می آورد وهرروز کیفش پر از خوراکی بود، کتابها کهنه و دفترچه هایش رنگارنگ اما بدون انجام هیچ تکلیفی در آنها ، خطش بسیار ناخوانا ونارسا بود همه حروف را بهم می چسباند  وقتی مشاهدات من  کامل می شد نتایج زیر خود را نشان میداد:

بسیار زود باور و سریع عصبانی می شود .

با دوستانش درگیر می شود و تمرکز درسی ندارد و در درس بسیار ضعیف است.

او هر روز با دانش آموزان دعوا مي كند.

اودر خانه و مدرسه بد اخلاق است.

او از نظر درسي ضعيف است.

او بي حوصله است.

روابط والدين با او غلط بوده است.

معلمين  به او توجه لازم را نكرده اند.

معلمين  به تفاوتهاي فردي ايشان توجه نكرده اند.

بهداشت فردي را رعايت نمي كند.

او دانش آموزي پررو و مغروری است.

تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:

من در این پزوهش از  الگوی روش ترسیم مفاهیم در تجزیه وتحلیل وتفسیر داد ه ها استفاده نموده ام که به توضیح آن می پردازیم.

سعی کردم از منابع و کتابهای مختلفی استفاده نمایم تا بتوانم در ابتدا علت رفتارش را بدانم و بعد بتوانم راهکارهایی را برای کاهش رفتارش ارائه دهم. در تجزیه و تحلیل باید به دنبال چرایی وچگونگی علت رفتار ناسازگاری بپردازیم.طبق اطلاعات بدست آمده  از شواهد  1ومطالاعات بنده چندین عامل را مهم دانستم.

  شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.