no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی نظم برای آموزگاران ابتدایی در 23 صفحه : جدید - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی نظم برای آموزگاران ابتدایی در 23 صفحه : جدید
zip
آوریل 9, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی نظم برای آموزگاران ابتدایی در 23 صفحه : جدید


نمونه گزارش تخصصی نظم ابتدایی

نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 23  صفحه

بانک گزارش معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی نظم آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

دیباچه پیرامون قضیه تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

ارائه مستندات پیرامون تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

پیش بینی نتایج در مورد تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

راهکارها پیرامون قضیه تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت و بهبود نظم دانش آموزان پايه اول

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل

اهداف مي توانند به وسيله روش ها تحت تاثير قرار گيرند.( 1999،rozyck)   بنابراين اعمال روش هاي درست تدريس و سبك هاي مناسب مديريت با توجه به شرايط كلاس ، امكانات آموزشگاه ، توانايي معلم و نوع كتاب و محتواي درسي ، متفاوت ميباشد.بررسی های به عمل آمده نشان می دهند که اغلب دانش آموزانی که دچاربی نظمی قرار می گرفتند مورد باز خواست قرار می گرفتندبی انضباطی خود را پاسخی به بی انضباطی دانش آموزان دیگر یا غفلت معلمان و اولیا بیان می کردند. به هر حال با توجه به این که اکثر دانش آموزان پاسخ هایی مبنی بر علاقه به رعایت نظم واجرای قوانین با ثبات تر در مدرسه داده بودند ولی همچنان شاهد مواردی از بی نظمی وشلوغی در دانش آموزانم بودم.بنابر این باید به دنبال علتی برای توجیه این رفتار می گشتم تا بتوانم با شناسایی درست مشکل راه حل مناسب را اتخاذ کنم.

دلایل بی انضباطی دانش آموزان:

1- موقعیت نا مساعد آموزش(کوچکی کلاس)

2-به موقع اجرا نشدن عدالت ومقررات همگانی وتبعیض در ارائه ی پاداش وکیفر

3-غفلت از تقویت به موقع رفتار

4- روابط نا مناسب خانواده و….

بی توجهی به انتظارات کلاس

 

متناسب نبودن پاداش و کیفر با نوع رفتار

 

کوچک بودن فضای کلاس

 

فقدان یکی از والدین

 

دربررسی پرسش نامه مربوط به دانش آموزان نتایج زیر حاصل شد.

بیشتر بی انضباطی دانش آموزان به دوستان وهمسالان مربوط می شد(سوال 11)

و پس از آن بی علاقه گی دانش آموزان  به درس علت مهم دیگر بی انضباطی دانش آموزان محسوب می شد(سوال4)

سوالت دیگر پرسشنامه تقریبا  در یک سطح از تاثیر قرار داشتند وعوامل فوق از علت های اصلی بی انضباطی دانش آموزان شناخته شدند.

با توجه به درصد هایی که از اطلاعات پرسشنامه بدست می اید راههای زیر برای کاهش تنش وبرقراری نظم بیشتر در کلاسهای مختلط جهت کیفیت بخشی اداره کلاس وارتقائ امر یادگیری پیشنهاد می گردد.

 راههاي كاهش يا حذف رفتار هاي بي نظمي

  1. رفتارهاي بي نظم را مشخص و قوانين كلاس را مطرح كند و دانش‌آموزان ملزم به رعايت آن شوند – ( فونتانا1987)
  2. بطور انفرادي با افراد نا منظم برخورد كرده دلايل بی نظمی را جويا ‌شوند .
  3. دانش‌آموزان بايد رفتار مطلوب و مورد نظر معلم را بشناسند .
  4. بي‌توجهي به رفتار نا منظم دانش‌آموزان باعث مي‌شود تا وي احساس كند كه معلم فردي نا كارآمد است
  5. شرط لازم براي اجراي قوانين قابل درك و فهم بودن آن براي دانش‌آموزان است.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.