no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 27, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 20 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

دیباچه پیرامون قضیه علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

درک مشکل پیرامون قضیه  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

ارائه مستندات پیرامون علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند کردن همکارانم به خواندن بخشنامه های اداری

دلایل اهمیت و فواید و ضرورت اجرای بخشنامه در مدارس:

1) مدرسه رده ی عملیاتی برای تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش و تجلیگاه فرهنگ و گرایش ها و خواسته های متععد است. و دراین میان معلم با عناصر پیچیده روحی و روانی دانش آموزان سر و کار دارد. در این شرایط تحقق مطلوب اهداف نیازمند مشورت در رده عملیات و استفاده از تجارب و اطلاعات معلمان است و همچنین مدیریت برای اداره، برنامه ریزی، تصمیم گیری و ارزشیابی و گرفتن باز خورد واحد آموزشی به اجرای بخشنامه نیاز دارد.

2) اجرای بخشنامه نقش به سزایی در بهبود، بهسازی، احساس تحلق، ایجاد علاقه مندی کسب مهارت نیروهای انسانی دارد. شورای آموزشی محل خوبی برای شناخت مشکلات ارائه راه حل ایجاد روحیه تعاون و همکاری و دهها فایده دیگر است. در واقع مغز و قلب هر سازمان آموزشی شورای آن سازمان است.

3) ارزش و اعتبار معلمان در درجه ی اول تلاشی از مبنای اسلامی، علمی و فلسفی آن است بر اساس پژوهش های انجام شده ی هر چه تصمیمات با فکر و مشارکت افراد بیشتری گرفته شود ، از استحکام و درستی بالاتری برخوردار است مسائلی که به نظر و رای همگان گذاشته می شود از خطای کمتری برخوردار است و به نسبت دخالت آرا زیادتر، و همه جانبه تر خواهد بود.

الف- از دیدگاه اسلام نیز مشارکت و شورا اساس کار و سیاست مدیریت آموزشی است اسلام هیچ مدیریتی را در بی نیاز از مشورت نمی داند با آنکه رسول گرامی اسلام ( عقل کار ) خوانده می شود دستور یافت با مومنان به مشورت بپردازد.

شاید اختصاص دادن سوره ای به عنوان شورا و تاکبد ر این که اصولا مشورت کردن از ویژگی های مومنان است ناشی از همین سیاست اسلامی است.

بالعکس مدیریت در اسلام حذف خود کامگی، خود محوری و سلطه گری است.

ب) از دیدگاه علمی مدرسه یک نهاد اجتماعی است که باید به روش گروهی و با کمک همه کسانی که مسئولیت یا منافعی دارند اداره شود.

در عین حال مدرسه یک سازمان تخصصی است که معلمان معلمان یا استادان با سالها آموزش و تجربه و تکیه بر علم و تخصص خود به انجام وظیفه می پردازند هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند که امور مدرسه را بدون دخالت و اظهار نظر اعضای آموزشی اش حل می کند اجرای بخشنامه وسیله ی بسیار خوبی برای اطلاعات افکار اندیشه هاست.

اصولا تعلیم و تربیت نیاز به اندیشه تفکر و بافتن راه حل دارد.

ج- ار دیدگاه فلسفی سه نظریه مدیریتی یعنی مدیریت بر مبنای اهداف کنترل کیفیت جامع و مدیریت کیفیت جامع بر مشارکت افراد سازمان و احساس رضایت آنها از این مشارکت به عنوان یک نیاز انسانی است.

4- اجرای بخشنامه بهترین مرکز تصمیم گیری شورایی در همه سازمان های آموزشی راه حل را مانند بچه فکری خود دوست می دارند و از آن دفاع و پشتیبانی می کنند . چنانچه تصمیم گرفته شده بعدها با موفقیت روبه رو شود همه ی افراد خود را در آن سهیم می دانند. اگر بالعکس تصمیم در حین اجرا بنا به دلایلی با شکست مواجه شود مدیر را تنها نمی گذارند و شکست را بر گردن او نمی اندازند و همگان خود را در شکست با عدم موفقیت سهیم می دانند. چنین جو و روحیه ای می تواند منجر به همکاری عمومی برای رفع مشکل یا پیدا کردن راه های جدید موفقیت شود.

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید