no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 26, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم

نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی در دانش آموزانم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

دیباچه پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

درک مشکل پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

بررسی بیشتر در رابطه با ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

ارائه مستندات پیرامون ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

پیش بینی نتایج در مورد ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

راهکارها پیرامون قضیه ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

رفرنس و منبع مورد استفاده ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مطالعه کتابهای درسی و غیر درسی

مصاحبه با تک تک دانش آموزان کلاس

پس از مشخص کردن مساله و کلاس با تک تک دانش آموزان صحبت کرده و از برنامه مطالعه روزانه آنها مطلّع شدم، چیزی که در این مورد کاملاً مشهود بود و تقریباً بین اکثریت آنان مشترک بود این بود که اغلب حدود 3 تا چهار ساعت عصرها میخوابیدند. برنامه ثابت و مشخصی برای مطالعه نداشتند و اکثراً هنگامی شروع به مطالعه می کردند که افراد خانواده در منزل بودند و تلویزیون هم روشن بود

 مصاحبه یا خانواده ها

با تماس با اولیاء این دانش آموزان و پرس و جو در خصوص میزان مطالعه و ساعت مطالعه، آنان نیز تایید کردند که فرزندانشان اغلب ساعات عصر را می خوابند و هیچ کدام ساعت مشخصی برای مطالعه ندارند و روش درستی را هم برای مطالعه بکار نمی برند و اغلب در جمع افراد خانواده شروع به مطالعه می کنند و در مقابل اعتراض والدین به اینکه چرا در جمع خانواده و سروصدای تلویزیون درس می خوانند، ادعا می کنند که با صدای تلویزیون بهتر می توانند درس بخوانند و بیشتر یاد می گیرند

با توجه به موارد عنوان شده سعی کردم به چرایی عدم یادگیری و تبیین منطقی آن و علت اصلی بپردازم که بر اساس الگوی شش پرسش بصورت منظم اشاره شده است:

  1. چرایی؟

دوره ابتدایی دوره بسیارحساسی است و سبب افزایش استرس بر دانش آموزان شده و عدم یادگیری فراوانی بدنبال دارد که این مسئله مرا وا داشت تا در این زمینه و برای کاهش این افت دست به اقداماتی بزنم.

  1. چگونه؟

نداشتن یک برنامه ریزی درست، شیوه صحیح برای مطالعه، ، عدم آشنایی با کتب جدید و تواناییهایی که فرد دارد، در کاهش اثرگذاری نوع مطالعه اثر گذار است.

  1. چه کسی؟

در مورد عدم یادگیری نقش دانش آموز، خانواده و مدرسه هر سه مهم است و نباید هیچکدام را نادیده گرفت. اگر دانش آموز هدف روشنی از مدرسه و تحصیل نداشته باشد ویا به اجبار والدین به مدرسه برود و یا دارای والدین کم سواد باشد و والدین از وضعیت تحصیلی فرزند خود بی خبر باشند ویا شرایط مناسب در منزل برای مطالعه فراهم نباشد و از سوی دیگر، مشکلاتی مثل عدم ارتباط بین محتوای آموزشی با نیازهای آینده دانش آموزان، روش تدریس نامناسب، آشنا نبودن معلمان با روشهای نوین تدریس، شرایط نامناسب فیزیکی و محیطی کلاس و مدرسه و سروصداهای مزاحم در محیط ….. همگی می توانند در عدم یادگیری دانش آموزان موثر باشند.

  1. چه موقع؟ با شروع سال تحصیلی و گذشت در ماه از آغاز مهر، اعتراضات آموزگاران شروع شد، که بدنبال آن به بررسی ضعف شدید اغلب دانش آموزان ، مشاهده شد
  2. چه چیزی؟

افزایش روز افزون ارجاعات دانش آموزان به دفتر از سوی آموزگاران به دلیل عدم آمادگی در پاسخگویی به دروس مختلف، مراجعات والدین و صحبت در خصوص عدم مطالعه دانش آموزان در منزل و وضعیت درسی آنان که هر روز بدتر و  ضعیف تر می شدند، سبب شد که دست به کار شوم .

شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی مدیر مقطع ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید