no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


نمونه گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

نمونه گزارش تخصصی معلمان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو  در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 48 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه نمونه گزارش تخصصی معلمان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه گزارش تخصصی معلمان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در نمونه گزارش تخصصی معلمان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

دیباچه پیرامون قضیه   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

درک مشکل پیرامون قضیه    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

بررسی بیشتر در رابطه با   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

ارائه مستندات پیرامون   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

پیش بینی نتایج در مورد   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

راهکارها پیرامون قضیه   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

رفرنس و منبع مورد استفاده   تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن (خلاقیت) در دانش آموزان دو قلو

ارائه راه حل موقتی و اجرای آن

با تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از منابع تحقیقاتی و اساتید تا حدودی زیادی موانع خلاقیت و عوامل موثر در پرورش خلاقیت دانش آموزان و راه های آن مشخص شد . حال می بایست با توجه به نتایج بدست آمده راه حلی را ارائه می نمودم تا از این طریق بتوانم به هدف مورد نظر دست یابم بنابراین از طریق همفکری و تبادل نظر با همکاران تصمیم گرفتیم برنامه ای تهیه نماییم که دانش آموزان را به خواسته های مورد نظر برساند.

گامهای که در این جهت برداشته شد عبارتند از:

گام اول : خانواده و اولیا ء

بر اساس نتایج بدست آمده خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیت دارد . اگر خانواده فرصت های لازم را برای سوال کردن، کنجکاوی و کشف محیط به کودکان بدهد زمینه رشد خلاقیت فراهم می شود . به همین دلیل اولین گام را در این جهت برداشتیم. معلم علاقمند در هر پایه والدین دانش آموزان خود را دعوت کرده و برنامه های که برای رشد خلاقیت دانش آموزان لازم بود به مرحله اجرا بگذارد را به اطلاع آنها رسانده همچنین دو مورد از کلاسهای آموزش خانواده مدرسه را به آموزش و پرورش خلاقیت کودکان و دانش آموزان پرداخته و اطلاعات لازم توسط مدرسین آموزش خانواده به اطلاع اولیا ء رسانده شد.در آن جلسات آزمونی تهیه کردیم که به آنها کمک می کرد تا بدانند محیط منزل فرزندانشان تا چه حد از انگیزه درونی و خلاقیت فرزنداشان حمایت می کند . که هر اولیاء به سوالات پاسخ می داد . پاسخ تمام سوالات به صورت درست و نادرست بود . پس از پایان آزمون پاسخی سوالات را برای اولیا نوشتم که این نشان دهنده این بود . اگر پاسخ های اولیا ء  با پاسخ های ما مطابقت داشته باشد. .مطمئنا محیط اولیا از خلاقیت کودکان حمایت می کرد . و پاسخ های که متفاوت بود نشان دهنده زمینه های برای تلاش در جهت بهبود محیط می باشد.

  • فرزندمان در منزل باید آرام باشد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم که خلاق باشد.
  • فرزندمان دلایل قوانینی را که در منزل وجود دارد می داند.
  • فرزندمان برای انجام دادن کار خوب تحت فشار زیادی است..
  • در کارها آزادی عمل دارد.
  • فرزندمان را تشویق می کنیم تا خود درباره موضوعات و مسائل نتیجه گیری کند.
  • در منزل رقابت زیادی وجود دارد.
  • از ایده های فرزندمان در تصمیم گیری مهم استفاده می شود.
  • کارها را اغلب برای رضایت ما انجام می دهد .

10- دوست داریم فرزندمان کارها را به طریق خلاق انجام دهد .

11- در منزل فرزندمان به خاطر ارتکاب اشتباه تنبیه می کنیم .

12- مهمترین چیز در منزل بهترین بودن است .

13- تغییرات در منزل ما مورد توجه واقع نمی شود .

14- فرزندمان به راحتی می تواند احساس خود را بگوید .

15- همه سعی می کنیم عیب یکدیگر بپوشانیم و حس ها را بگوییم.

16- برای ما بسیار مهم است که کارنامه فرزندمان خوب باشد.

  شما عزیزان می توانید نمونه گزارش تخصصی معلمان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.