no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی رفع اختلال یادگیری برای آموزگاران ابتدایی در 34 صفحه
zip
فوریه 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی رفع اختلال یادگیری برای آموزگاران ابتدایی در 34 صفحه


گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 34  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن اختلال یاد گیری ریاضی در دانش آموزم در پایه سوم

راهکارهای آموزشی

1-آموزش مطالب درسی با توجه به پایه تحصیلی.

2-آموزش مفاهیم(بزرگ-کوچک -کم-زیاد و…).

3-شناخت و رسم اشکال ساده هندسی با توجه به پایه تحصیلی.

4-عدد نویسی(از هر پایه و هر جایی که مشکل دارد).مثلا اگر دانش آموز پایه پنجم در شناخت  اعداد دو رقمی مشکل دارد. می بایستی تمرینات پایه دوم  به بالا را با وی کار کرد.

5-تقویت دقت بینایی با استفاده از تمرینات مختلف.

6-تقویت دقت و حساسیت شنوایی.

7-تقویت حافظه بینایی.

8-تقویت حافظه شنوایی.(شعر خوانی-گفتن چند جمله و یا چندکلمه و تکرارآنها  توسط کودک).

9-استفاده از پازل جهت تقویت دقت و ادراک کودک.

10-طبقه بندی تصاویر،وسایل،و… در شکلها و اندازه های مختلف.

11-کار با ماز.(جهت تقویت دقت-ادراک-هماهنگی چشم و دست).

12-پرتاب حلقه جهت هماهنگی چشم و دست و نیز تقویت دقت.

13-بازی با دارت(تقویت دقت).

14-بازی با مینی بسکتبال(دقت-هماهنگی چشم و دست).

15-چسباندن اعداد مغناطیسی روی وایت بردو عدد نویسی با آنها.

16-نخ کردن مهره ها در یک رنگ و یا بصورت متناوب در رنگهای مختلف مثلا:

یکی آبی-یکی زرد-یکی سبز …دوباره یکی آبی-یکی زرد-یکی سبز و…(دقت و تقویت توالی دیداری)

17-کامل کردن تصاویر ناقص.(جهت تقویت ادراک-دقت-هماهنگی چشم و دست-تجسم فضایی)

18-شناخت جهات مختلف مانند:راست-چپ-بالا-پایین و… جهت تقویت تجسم فضایی.

19-شکل سازی و یا عدد نویسی با خمیربازی.

20-بریدن و چسباندن اشکال مختلف هندسی.

21-نقاشی کردن و کپی کردن تصاویر و اعداد مختلف.

22-ردیف بندی اشیاء با توجه به رنگ-شکل و یا اندازه آنها.

23-شناخت تفاوتها و تشابهات تصاویر و یا اشیاء.

24-تمرینات نگهداری ذهنی(طول-شکل-اندازه و…).

25-تمرینات مربوط به وزن-مساحت-اندازه.

26-تمرینات شناخت زمان(روز-ماه-سال-ساعت-هفته-دقیقه-ثانیه و…).

27-وصل نقطه چین های اشکال و یا اعداد.

ادبیات موضوع

برخی از آثار صاحب نظران و پژوهشگران را در رابطه با درس ریاضی شناسایی نموده و با در نظر گرفتن هدف خاص پژوهش خود، آن‌ها را بررسی، تحلیل و نقد نمودم تا در راستای پژوهش حاضر، از آن‌ها استفاده نمایم. بر این اساس، نتایج بررسی و مطالعات خود را در خصوص پیشینه و یافته‌های دیگران، در دو بخش نظری و عملی ارائه نموده­ام.

الف: پیشینه نظری

ضرورت نیاز افراد به ریاضی بر همه­ی ما آشکار وغیر قابل انکار است. در بین مؤلفان و نویسندگان نیز، فراوانند  کسانی که در خصوص ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی و کاربرد آن در زندگی، مطالب ارزشمندی را به رشته­ی تحریر درآورده­اند، که در زیر به برخی از آنان اشاره می‌گردد:

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.