no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانهدر دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

دیباچه پیرامون قضیه  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

درک مشکل پیرامون قضیه   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

بررسی بیشتر در رابطه با  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

ارائه مستندات پیرامون  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

پیش بینی نتایج در مورد  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

راهکارها پیرامون قضیه  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

رفرنس و منبع مورد استفاده  کمک به آموزش و بانشاط سازی درس ریاضی پایه دوم ابتدایی به سبک بازی های کودکانه

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :

در حین مطالعه و جمع آوری اطلاعات در پی مطالبی بودم که مرا در امر تدریس و رفع مشکلات یادگیری کودکان راهنما باشد که به نظریه اسکینر در کتاب نظریه های یادگیری برخوردم او معتقد است یادگیری در صورتی به بهترین وجه انجام می گیردکه

الف ) اطلاعاتی که قرار است آموخته شوند در گام های کوچک ارائه گردد.

ب ) به یادگیرندگان درباره ی یادگیری شان بازخورد فوری داده شود. یعنی بلافاصله پس از یک تجربه یادگیری به آنان گفته شود که اطلاعات مورد نظر را درست یادگرفته اند یا از آن لحاظ اشکالاتی دارند.

ج) یادگیرندگان بتوانند با سرعت متناسب خود یاد بگیرند.

او با تجربه ی دست اول متوجه شد که این اصل در کلاس های درس به کار برده نمی شوند . او در رابطه با دیداری که از یکی از کلاس های درس دخترش در سال 1935 به عمل آورد چنین اظهار نظر کرد :«در 11 نوامبر من به عنوان پدری که از کلاس درس فرزندش دیدار می کند در صندلی آخر یک کلاس درس ریاضی نشسته بودم .ناگهان وضعیت کاملا مبهم به نظر رسید درآن جا بیست موجود

فوق العاده با ارزش وجود داشتند معلم کلاس تقریبا بر خلاف تمامی آنچه که ما درباره یادگیری می دانیم عمل کرد .قابل ذکر است که معمول ترین روش یادگیری روش سخنرانی است و در این روش هر سه اصل بالا زیر پا گذاشته می شود .در زمان حال و در بعضی از مدارس فعلی ما نیز غالبا از کودکان مدارس ابتدایی خواسته می شود به جای یادگیری مفاهیم ریاضی از طریق بررسی ماهیت اعداد و نیز تفهیم مفاهیم به کمک معلم مجموعه های تازه ،لغات و اعمال ریاضی جدید را به ذهن بسپارند .در امر تدریس هر مفهوم درس ریاضی سیر تفکر دانش آموز را نیز باید مدنظر قرار داد که مراحل آن به شرح زیر می باشد:

آمادگی : در این مرحله از تدریس معلم می کوشد اولاً رغبت دانش آموزان را نسبت به موضوع درس برانگیزد ،

ثانیا هدف درس را روشن نماید ،ثالثا معلومات قبلی دانش آموزان را بررسی کرده و مطالب جدید را بر پایه معلومات قبلی او تدریس کند .

عرضه :معلم درس تازه را عرضه می کند و به اصطلاح موضوع جدید را با توجه به هدف هایی که پیش بینی کرده است به دانش آموزان تدریس می کند .

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دبستان پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.