no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان : رفع ناسازگاری دانش آموزم با همکلاسی هایش
zip
فوریه 21, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان : رفع ناسازگاری دانش آموزم با همکلاسی هایش


گزارش تخصصی آموزگاران دبستان

گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

دیباچه پیرامون قضیه   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

درک مشکل پیرامون قضیه    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

بررسی بیشتر در رابطه با   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

ارائه مستندات پیرامون   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

پیش بینی نتایج در مورد   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

راهکارها پیرامون قضیه   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

رفرنس و منبع مورد استفاده   بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

آموزش درمانی

آموزش درماني عبارتست ازمجموعةاصول وروشهاي آموزشي وروانشناسي كه مي تواند افراد معلول جسماني ، رواني ، ذهني و عاطفي را تا حد امكان به عضو مفيد كار آمد جامعه تبديل كند….در آموزش درماني تطابق با محيط خانه ، مدرسه و تغيير نگرش كودك نسبت به يادگيري مسئله اساسي است.من سعی کردم طبق این رویکرد ازطریق صحبت کردن با دانش آموز وارتباط با والدین دانش آموز تا حد امکان نگرش وی را نسبت به مدرسه وخانواده اش تغییر دهم.

گرد آوري  شواهد دو

بعد از آنکه راه حلهارا اجرا کردم تا حدی به این نتیجه رسیدم که در آریان تغییراتی به وجود آمده است اما برای تایید وصحت گفته ها  به جمع آوری اطلاعات پرداختم برای همین اول به سراغ دوستانش رفتم ودر مورد رفتار آریان از آنها سوال کردم وگفتم بچه ها رفتار آریان با شما چطور است آیا هنوز هم اذیت میکند یا نه که دوستانش گفتند آریان خیلی خوب ومهربان شده و حالا مثل اول سال مارا اذیت نمی کند. اول ما را خیلی می ترساند ولی حالا خودش هم مواظب تا ما دعوا نکنیم .وقتی به کتاب آقای دکتر اکبری مراجعه کردم او نیز صحت این گفته را تایید کرده که وقتی ما به کودکان ناسازگار مسئولیتی می دهیم تا در مسیر فعالیت های لازم حضور داشته باشد مطلوب بودن این روش است که کودک یا نوجوان در جهت کنترل رفتار خود و پذیرش مسئولیت هدایت می شوند که این عمل باعث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزمی شود که در این بین احساس بزرگ شدن به دانش آموزدست می دهد .

بعد به سراغ همکارانم رفتم با این که مدتها بود خودم می دیدم و می شنیدم که همه از رفتار آریان تعریف می کنند باز هم از همکاران پرسیدم به نظر شما رفتار آریان چطور است آنها گفتند با اینکه صد در صد خوب نشده ولی می توان  به جرات گفت که نسبت به پارسال و رفتار های گذشته اش صد در صد تغییر کرده و اضافه کرد ند که پارسال و اوایل امسال اصلا قابل کنترل نبود و آنقدر روزها در زنگ های تفریح صداهای اون را می شنیدیم که شب ها برای ما مثل یک کابوس شده بود ولی الان اگر آریان را توی کلاس یا حیاط مدرسه نبینیم خیلی کم متوجه حضور اون می شویم و هر بار که ما را می بیند سلام می کند.بعد وقتی از پدرش پرسیدم از رفتار آریان راضی هستی  یا نه کلی تشکر کرد و گفت کمک خیلی بزرگی به من کردید همیشه رفتارش برام یک غصه بود ولی حالا خیلی کم با برادرش دعوا می کند و خیلی هم به من کمک می کند و بعد از کلی تعریف متوجه شدم که آریان در خانه هم تغییر کرده بود.

ارزشيابي تاثير اقدام جديد وتعيین اعتبار

به نظر مي رسد وقتي مسئله اي پيش مي آيد . اولين قدم اين سئوال پيش مي آيد كه اين مسئله چرا بوجود آمده است؟ مشكل چيست واز كجاست؟ قدم بعدي ، پيدا كردن علل مشكل است؟ البته ممكن است يك مسئله خاص ، از علل متفاوتي ناشي شود. اما با مطالعه دقيق مسئله ، علل اصلي مسئله به احتمال زياد مشخص مي گردد. تشخسص زمان پيدايش مسئله خود خيلي مهم است . چون علت را تا حد زيادی مشخص مي نمايد.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.