no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم با موضوع تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم با موضوع تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم


گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم

گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 11  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده تثبیت یادگیری نماز در دانش آموزانم

راه های جمع آوری اطلاعات:

تصمیم گرفتم از طریق مصاحبه مشاهده مطالعه کتب و مقالات مرتبط بانماز جلسات با اولیا و همکاران و مدیر مدرسه و خود دانش آموزان اطلاعات کافی را در این زمینه کسب کنم و پس از بررسی دلایل مشکل راه حل های عملی و ابتکاری به دست آورم..صحبت و هم فکری با همکاران و اولیا که هیچ وقت برای یادگیری و آموزش نماز زود نیست.درست است که وجوب نماز از وقتی که بچه به تکلیف می رسد می باشد. اما آماده سازی از سال ها قبل است. از کوچکی پدر و مادر و در دوره ابتدایی معلمان نقش الگو را برای این بچه ها بازی می کنند.همچنین از موثرترین روش برای دعوت به نماز پرورش ریشه های فطری واحساسات مذهبی بچه هاست.مثل احساس سپاس گزاری احساس ستایش گری در مورد احساس سپاس گزاری شمردن نعمت هایی که خدا به ما داده نعمت چشم گوش نعمت پدر مادر آسمان ستاره و ……این نعمت ها را اگر ما بتوانیم با یک زبانی که بچه ها بهمند من فکر می کنم که گام اولی است که برای نمازخوان کردن بچه ها خیلی خوب است فکر می کنم یک زیر ساخت محکمی است که بچه ها به دبیرستان که می رسند سست نشوند. و همچنین در مورد احساس ستایشگری که یک احساس در نهاد ما آدم هاست که وقتی زیبایی را می بینیم می ستاییم. نقش زیبا طرح

زیبا صدای نطق زیبا بنای زیبا فرش زیبا شعر زیبا را می پسندیم و در مقابل به شعف در می آییم و آن را می ستاییم اگر بتوانیم در مدارس زیبایی های خدا را که کم هم نیست مثلا بجه ها را ببریم به یک موزه حیوانات مثلا همین طوری که پروانه ها را دارند آن جا می بینند به یک شکلی زمینه سازی کنیم که این پروانه ها سازنده ای دارند که آن سازنده اش خداست و من که دارم این زیبایی را می بینم آن آفریننده زیبایی را باید بستایم چه جور بستایم؟از این مسیر ما وارد آموزش نماز بشویم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید