no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگاران : بررسی علل اختلالات نوشتاری در املا نویسی - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگاران : بررسی علل اختلالات نوشتاری در املا نویسی
zip
مارس 11, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگاران : بررسی علل اختلالات نوشتاری در املا نویسی


گزارش تخصصی آموزگاران

گزارش تخصصی آموزگاران به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگاران پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگاران سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بررسی علل اشکالات در املانویسی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بررسی علل اشکالات در املانویسی

دیباچه پیرامون قضیه بررسی علل اشکالات در املانویسی

درک مشکل پیرامون قضیه  بررسی علل اشکالات در املانویسی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بررسی علل اشکالات در املانویسی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بررسی علل اشکالات در املانویسی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بررسی علل اشکالات در املانویسی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بررسی علل اشکالات در املانویسی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بررسی علل اشکالات در املانویسی

بررسی بیشتر در رابطه با بررسی علل اشکالات در املانویسی

ارائه مستندات پیرامون بررسی علل اشکالات در املانویسی

پیش بینی نتایج در مورد بررسی علل اشکالات در املانویسی

راهکارها پیرامون قضیه بررسی علل اشکالات در املانویسی

رفرنس و منبع مورد استفاده بررسی علل اشکالات در املانویسی

گردآوری اطلاعات و شواهد (1)

 من همیشه در زمان امتحانات طبق توصیه ی آموزش و پرورش علی آبادکتول با اکرم در خانه کار می کردم  ودر پی پیدا کردن راهکارهای مختلف واجرای آنها در جهت بهبود املا نویسی  و سایر دروس او بودم.

مشکل دیگری که این دانش آموز داشت : همانگونه که دربالا نیز ذکر کرده بودم بیش فعالی و به دنبال آن عدم تمرکز حواسش بود . مطالبی را که یاد می گرفت ناپایداربود و زود فراموش می کرد. زود خسته می شد و نمی توانست مانند دیگر بچه ها آزمون درسی را با دیگر دوستان و همکلاسیها و در زمان مقرر بدهد. به همین جهت باز درپی پیداکردن راهکارهایی شدم تا این مشکل را هر چه زودتر بتوانم به حد اقل برسانم . به همین جهت سعی کردم از روشها و نقطه نظرات مختلف استفاده کنم.

 از دیگر راهکارهایی که انجام دادم:

مصاحبه بامشاور، معلم و مدیر: با معلمش و مدیر صحبت کردم آن‌ها نیز از مشکل املا او ناراضی بودند و معلمش اظهار داشت با وجودی که از قبل متن املا را به صورت کوتاه مشخص می‌کنم و تأکید می‌کنم با دقت املا بنویسد انگیزه کافی ندارد و نتوانسته خود را به بقیه همکلاسی‌هایش برساند.

بررسی اسناد: پرونده تحصیلی و کارنامه‌اش را مدیر در اختیارم گذاشت آنها را بررسی کردم و دفتر کلاسی نمره‌ی درس املا نسبت به سایر همکلاسی‌هایش را نیز بررسی نمودم که نسبت به سایر همکلاسی ها نمره کمنری کسب کرده بود .

مصاحبه با اولیاء: در خانواده با والدینش صحبت کردم و آن‌ها بیان کردند دقت و علاقه کافی ندارد و نمره‌هایش افت دارد و به جای درس خواندن و درست نوشتن شروع به گریه می‌کند و می‌گوید اگر سخت بگیرید به مدرسه نمی‌روم و در همین سن ترک تحصیل می‌کنم.

مشاورین و صاحبنظران: با مشاوره در مورد مسئله اکرم صحبت کردم و از ایشان راهنمایی خواستم و مرا در این زمینه راهنمایی کردند و تاکید نمودند چنانچه نمراتش در سایر دروس خوب باشد از لحاظ هوشی طبیعی است  البته لازم به ذکر است که این دانش آموز چون تمرکز کافی نداشت طبق توصیه ی دکتر مخصوصش و برگه ای که از سوی آموزش و پرورش داشت امتحانات او به صورت جداگانه گرفته می شد.

 باید در خارج از زمان آموزشی مقرر درمدرسه باز هم در خانه با اکرم  کار می کردم و املا می گفتم .تا برایم مشخص شود مشکل املا نویسی‌اش از کجا نشأت گرفته است.

با بررسی غلط ‌های املا و فراوانی آن توانستم علت اصلی ضعف املا نویسی را بیابم.

به کتاب‌های اختلال املا نویسی، مقاله، پایان نامه و اینترنت نیز مراجعه کردم تا دلایل مشکل املا نویسی در دانش‌آموزان را بیابم که عمده‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشد:

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.