no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 10, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها در کلاس

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها در کلاس با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

دیباچه پیرامون قضیه ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

درک مشکل پیرامون قضیه  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

بررسی بیشتر در رابطه با ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

ارائه مستندات پیرامون ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

پیش بینی نتایج در مورد ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

راهکارها پیرامون قضیه ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

رفرنس و منبع مورد استفاده ارائه راهکار برای تشخیص دندانه ها و صحیح نوشتن دندانه ها

اجرای راه حل های انتخاب شده

قبل از اجرای راه حل های انتخاب شده جدولی برای تشویق دانش آموزان و ثبت میزان پیشرفت او ، ترسیم کردم و در کنار تابلو نصب کردم تا دانش آموزان هم آن را ببیند، قرار شد که هر املائی که از دانش آموزان گرفته می شود، نمره او در جدول نوشته شود.

 در مرحله اول برای تقویت توالی دیداری کلماتی مانند “مارد ” به جای “مادر” یا کلمه ی “نوازد “به جای”نوزاد “، فعالیتهای زیر انجام گرفت:

الف- روبروی دانش آموزان ایستاده و چند حرکت بدنی انجام داده و از دانش آموزان خواسته شده تا او همان حرکات را به ترتیب انجام دهد و این امر دو باره انجام شد و تا نتیجه خوبی گرفته شد.

ب- روی یک کارت مقوایی کلماتی  مانند مادر، نوزاد ، دارا ، سامان  نوشته شده بود  به دانش آموزان نشان دادم و سپس آنها را مخفی کردم و از او خواستم که آن کلمات را به ترتیب بازگو کند. و سپس آن حروف کلمات را به ترتیب بنویسید در این مرحله زمان زیادی صرف شد سعی کردم کلمات بیشتری با دانش آموزان کار کنم تا ترتیب و توالی را خوب یاد بگیرد.

در پایان این مرحله یعنی تقویت توالی حافظه املائی از کلماتی که امکان بر عکس نوشتن حروف باشد از دانش آموزان گرفته شد ونتیجه بررسی یادداشت شد، تقریباً نتیجه خوبی بدست آمد و فقط 2 غلط املائئ داشت.

تصمیم گرفتم برای گرفتن نتیجه بهترمرحله (ب)  را بار دیگر با دانش آموزان کار کنم این کار انجام شد و دوباره از دانش آموزان املاءگرفته شد، این بار دیگر غلطی نداشت و نتیجه خوبی گرفته شد.

2- برای تقویت حافظه دیداری دانش آموزان از مراحل ذیل استفاده شد.

الف: ابتدا دو تصویر را انتخاب کرده و یک به یک به دانش آموزان دادم و بعد تصویرها را مخفی کردم و از او خواستم که آن تصویر را نام ببرد بعد روش بالا را با سه – چهار تصویر انجام دادم تا حافظه دیداری دانش آموزان بالا برود. دو سه مرتبه این روش انجام شد تا نتیجه خوبی داد.

ب: در مرحله بعدی چند کارت تهیه کرده و روی هر کارت کلمه ای که مربوط به  کلمات کتابش باشد نوشته ، کارت ها را به دانش آموزان دادم تا واژه ها را به خاطر بسپرد و بعد کارت ها را از او گرفته و دور از چشم او یکی  دو کارت را برداشتم و بقیه را به دانش آموزان نشان دادم و بعد از او خواستم تا کارت مربوط به واژه که برداشته شده را معرفی کند. مرتبه اول که این کار را انجام شد، دانش آموزان واژه هایی را گفت که اصلاً در بین کارتها نبود. تصمیم گرفتم واژه هایی را انتخاب کنم که در یک گروه باشد(مثلاً از گروه میوه : سیب- گلابی – هلو – موز- پرتقال) تا بتواند جواب دهد. این روش نتیجه خوبی در بر داشت. در ادامه این مرحله یک واژه که ربطی به بقیه واژه ها نداشت به واژه ها اضافه کردم و همان واژه ها اضافه شده و واژه دیگری را برداشتم. به همین ترتیب هرمرتبه یک واژه غیر مرتبط اضافه می کردم . خوشبختانه نتیجه خوبی در برداشت.

  این مرحله طی 4 جلسه 15 دقیقه ای انجام گرفت تا حافظه دیداری دانش آموزان افزایش یابد.

ج- بعد از این مراحل واژه هایی را که املای صحیح آنها به حافظه دیداری ربط داشت انتخاب کردم و به دانش آموزان دادم تا واژه ها را بخواند بعد کارتها را مخفی کردم و ازوی خواستم تا املای صحیح آن را با انگشت در هوا و بعد روی کاغذ بنویسد. وی در انجام این تمرین موفق بود . با انجام این تمرین روزانه 10 تا 15 دقیقه بعد از گذشت یک هفته دانش آموز پیشرفت خوبی داشت.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.