no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت  در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

دیباچه پیرامون قضیه  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

درک مشکل پیرامون قضیه   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

بررسی بیشتر در رابطه با  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

ارائه مستندات پیرامون  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

پیش بینی نتایج در مورد  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

راهکارها پیرامون قضیه  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

رفرنس و منبع مورد استفاده  راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

تجزیه، تحلیل و تفسیر داده های شواهد (1)

بعد از جمع آوری اطلاعات و جمع بندی آنها متوجه شدیم که این دانش آموز به دلایل زیر اقدام به دزدی می نماید:

  1. فقر اقتصادی خانواده
  2. بی توجهی خانواده به نیاز های مالی کوچک او
  3. حسادت نسبت به داشته های دیگران
  4. گرسنگی او در مدرسه
  5. عدم توجه معلم او به وضعیت روحی و روانی دانش آموز مذکور
  6. خودنمایی

انتخاب راه جدید به صورت موقت

بعد از جمع بندی و تفسیر و تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط مشاور مدرسه و بنده، خلاصه ای از مطالب را برای استفاده از نظرات همکاران و انتخاب راهکار درست و عملی به شورای آموزگاران ارجاع دادیم همکاران هرکدام نظراتی داشتند این نظرات ثبت شد و در نهایت چند راهکار به عنوان راهکار نهایی انتخاب شدند:

  1. معرفی خانواده این کودک به مراکزی مانند کمیته امداد جهت تامین بخشی از نیاز مالی
  2. تهیه برخی از اقلام مورد نیاز کودک توسط مدرسه
  3. مسئولیت سپاری به دانش آموز مذکور
  4. اختصاص روزانه هزینه ای برای خرید خوراکی توسط دانش آموز مذکور
  5. توجه بیشتر معلم او به وضعیت روحی و روانی و خانوادگی دانش آموز مذکور در کلاس و در محیط دوستان
  6. استفاده از توانمندی ها و استعداد های او برای مدیریت کلاس و مراسمات

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن

راهکارهای انتخابی از همان جلسه شورای آموزگاران به شرح زیر به اجرا درآمد:

  1. خانواده این کودک جهت تامین بخشی از نیازهای مادی و مالی به کمیته امداد معرفی شدند همچنین با مساعدت مدیر و تمایل فراوان ایشان برای رفع این مشکل ، در سطح شهر و در میان در صورت نیاز به کارگر پدر ایشان به کارفرما معرفی می شد تا بدین طریق حداقل بیکاری پدر خانواده از بین برود و بخشی از هزینه ها تامین شود.
  2. موضوع در جلسه انجمن اولیا و مربیان مدرسه مطرح شد با اختصاص هزینه ای از منابع مالی مدرسه برای تامین برخی از اقلام مورد نیاز این کودک، اقداماتی صورت گرفت.
  3. در همان جلسه شورای آموزگاران و با دلسوزی همکاران عزیز مبالغی جهت کمک به این دانش آموز جمع آوری شد و با هماهنگی با مسئول بوفه مدرسه مقرر شد روزانه این دانش آموز معادل 1000 تومان و به حساب همکاران خرید نماید تا دیگر به خاطر گرسنگی دست به دزدی نزند.
  4. بنده نیز ضمن برقراری روابط عاطفی و صمیمانه با شاگردم، سعی نمودم به صورت غیر مستقیم او را از نتیجه این عمل زشت او آگاه نموده به نوبه خود با مسئولیت سپاری، و توجه به روحیات و استفاده از علایق و توانمندی های او ذهن و روان او را به سوی رفتار های پسندیده و مناسب سوق دهم.

  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار دوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.