no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی : ایجاد کلاس درس با نشاط و تلاش برای تحقق ایجاد مدرسه زندگی
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی : ایجاد کلاس درس با نشاط و تلاش برای تحقق ایجاد مدرسه زندگی


گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

دیباچه پیرامون قضیه ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

درک مشکل پیرامون قضیه  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

بررسی بیشتر در رابطه با ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

ارائه مستندات پیرامون ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

پیش بینی نتایج در مورد ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

راهکارها پیرامون قضیه ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

رفرنس و منبع مورد استفاده ایجاد کلاس درسی با نشاطو تلاش برای  تحقق ایجاد مدرسه زندگی

  شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )  

پژوهش حاضر دربین دانش آموزان سال پنجم  می باشد که در برنامه آموزشی آنها درس . .  گنجانده شده است. امسال هم طبق سالهای قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به درس . . علاقه كمتري نشان مي دهند وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند وبا دید دیگری به این درس نگاه کنند به اهمیت درس . .  پی ببرند ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره این درس وکلاس بنویسند وبگویند چه  انتظاری از کلاس . .  دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس این درس استفاده شود.    بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره علل بی علاقگی وضعف دانش آموزان در این  درس صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان ضعیف دعوت به عمل آمده وعلل بی علاقگی  وضعف فرزندشان را نسبت به درس و همچنین عدم شادی و نشاط آنها در کلاس جویا شدم.

تجزیه وتحلیل داده ها

پس از بررسی نظرات ومطالعه کتاب ها ومجلات مختلف و همفكري ومشاوره با مشاور در مدرسه  وساير همكاران  درباره علت عدم علاقه دانش آموزان به درس و عدم شادی و نشاط در کلاس به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل  می باشد:

نظرات همکاران:

–  نداشتن انگیزه

– توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح  ومیهمانی ، شب نشینی و…)

– توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای  قرار گرفتن

–  سطح پايين تحصیلات خانواده

– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

– نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به  موقع به تکالیف نظرات والدین

– عدم علاقه به مطالعه

– نداشتن انگیزه وهدف

– صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی

– سطح تحصیلات خانواده

نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز  اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها  وعلت عدم علاقه شان به درس . .  را  بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به  سال پنجمی ها نداشت بلکه از پایه های بالاتر هم نظر سنجی به عمل آمد.  علاوه بر نظر خواهی از کلیه  دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف  مصاحبه ای ترتیب دادم که  مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید