no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم با عنوان رفع لکنت زبان دانش آموزم در 19 صفحه
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم با عنوان رفع لکنت زبان دانش آموزم در 19 صفحه


گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم

گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 19  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن لکنت زبان دانش آموزم

گردآوری اطلاعات و شواهد1:

من در گزارش تخصصیخود در درجه اول به عنوان یک آموزگار خود را مؤظف می­دانستم تا بتوانم ببینم از چه طریقی می­توانم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف سازم.

دانش­آموزم نجیبه جعفری نام داشت نجیبه از نظر گفتاری از کودکی دچار مشکل بود طی صحبت­هایی که با او داشتم از کودکی با این مشکل دست و پنجه نرم می­کرد وگاهی اوقات تمسخر دیگران بیشتر روی او تاثیر می­گذاشت ودر روند بهبود او تأخیر می­انداخت .متأسفانه والدین او هم نسبت به این امر بی­توجه بودند نجیبه دچار یاس وناامیدی بود به طوری که او هیچ وقت فکر نمی­کرد بتواند مثل افراد عادی صحبت کند در روزهای اول که من در این کلاس شروع به تدریس کرده بودم شناخت زیادی روی دانش­آموزانم نداشتم بعد از مدتی متوجه این موضوع شدم.

سر کلاس بخوانیم چون همه دانش­آموزان تقریبا 3 یا 4 خط از متن کتاب را می­خوانند متوجه شدم وقتی نوبت به نجیبه می­رسد چون     نمی­توانست به راحتی متن را بخواند به خود فشار زیادی میاورد وخواندن را رها می­کرد و شروع به گریه می­کرد. سعی کردم چند جلسه خصوصی با او صحبت کنم همچنین ملاقاتی را هم با مادرش داشتم. و سعی کردم اعتماد و اطمینان او را به خود جلب کنم.

مادر نجیبه هم از این موضوع ناراحت بود ولی علی­رغم مشکلات و مسائل خاص خانه­داری پیگیری نکرده بود. از مادر اوخواستم تابا ما همکاری کند و یک سری پیشنهادهایی را به مادرش دادم واز او خواستم تا به سایر افراد خانواده نیز انتقال دهد. وسعی کند محیط خانه را محیط امنی بسازد تا نجیبه درآن ارامش داشته باشد.و به هیچ عنوان مورد تمسخر اعضای خانواده قرار نگیرد.

از دیگر توصیه­های من به اولیای او این بود که پدر و مادری که در درمان فرزندشان بیش از حد هم نگرانی نشان دهند فرزند را نسبت به مشکل خویش بیش از پیش اگاه میکنند.ودر نهایت فرزن آنها نسبت به گفتار خویش حساس شده و ممکن است مقاومت منفی نشان دهد.در حقیقت دیدگاه مثبت یا منفی دیگران در مورد لکنت می­تواند در فرد لکنتی همان دیدگاه را ایجاد کند وکودک را بیزار کند.

مشاهده شده والدین عکس­العمل­های مختلفی مانند احساس نگرانی، اعتراض،تنبیه وتحقیر و….دارندکه میتواند تأثیر جبران ناپذیری بر روی افراد داشته باشد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار پایه پنجم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید