no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 13, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

گزارش تخصصی آموزگار به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

سرآغاز سخن پیرامون قضیه    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

دیباچه پیرامون قضیه   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

درک مشکل پیرامون قضیه    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات    اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

بررسی بیشتر در رابطه با   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

ارائه مستندات پیرامون   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

پیش بینی نتایج در مورد   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

راهکارها پیرامون قضیه   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

رفرنس و منبع مورد استفاده   اصلاح رفتارهای نادرست و پرخاشگرایانه دانش اموزم در کلاس

جمع آوری اطلاعات :

مشکل او روز به روز بیشتر می شد به دنبال حل مشکل رفتم باید راهی پیدا می کردم ولی چطور باید مشکل را حل کنم ؟  به سراغ کتابهای مختلف در مورد رفتارهای او رفتم .

به مطالب بسیار مفیدی در رابطه با این مشکل برخوردم که به طور خلاصه به آن اشاره می کنم:

وقتی پرخاشی از کودکی سر می زند ، دلیلی بر این است که مشکلی در زندگی احساسی او پیش آمده است .

یکی از عوامل اصلی بروز رفتار  پرخاشجویانه محیط و عامل ژنتیکی است که عامل ژنتیکی به نظر می رسد در سنین بالاتر بیشتر نقش داشته باشد ، اما عامل محیطی مستقیما کودک را آلوده می کند .

نوع تربیت و شکل پرورش والدین دیگر بروز این رفتار است که عدم نظارت کافی ، دم دمی مزاجی رفتار والدین ، عدم هماهنگی میان پدر و مادر ، عدم پذیرش کودک به عنوان عضوی از یک خانواده و مشارکت بسیار  محدود و ناکافی در کارها و فعالیت کودکان و عدم تعامل بین کودک و والدین را شامل می شود .

همچنین تاثیر مستقیم والدین بر احساسات کودک نیز می تواند عامل دیگری برای ایجاد این رفتار در کودک شود .

کودک احساس خشم را در خانه تجربه می کند و در آینده همان رفتار خود قرار می دهد .

گاهی نیز این مشکلات در دوستی های زمان مدرسه بروز داده می شود این افراد نمی توانند به درستی با دیگران ارتباط برقرار کنند و باعث افزایش پرخاشگری می شود .

کودکان می توانند پرخاشگری را به پاداشی که به خاطر اراده چنین رفتاری دریافت می کنند بیاموزند یا از طریق تقلید از مدل بیاموزند بی تردید کودکان فرصت کافی برای مشاهده مدل های پرخاشگری را دارند والدینی که با تنبیه بدنی ، کودکان خود را ادب می کنند مدل های خوبی برای کودکانشان هستند .

به سراغ مدیر مدرسه رفتم و با او مشورت کردم . مشکل را از زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دادیم .

مجید کودکی بود که از عدم نظارت کافی ، عدم هماهنگی میان پدر و مادر و دم دمی مزاجی رفتار والدین در زندگی برخوردار بود و با این شرایط بزرگ شده بود .

بار دیگر مادر او را به مدرسه دعوت کردیم و با او به مذاکره پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که مجید بیشتر از موارد  ذکر شده در نوع تربیت  و پرورش والدین دچار مشکل شده است مادر متذکر شد که :

نظارت کافی بر کارهای او نبوده و او از کودکی هر زمان که خواسته هر کاری را انجام داده ، چون پدر از او حمایت کرده ، بین رفتار مادر و پدر هیچ هماهنگی وجود ندارد و بارها و بارها اتفاق افتاده که آنها بر سر این موضوع دعوا کرده و حتی چندین بار به قهر کردن و بیرون مادر از خانه شده است بعد از گذشت چند سال رفتار پدر نیز به تازگی تغییر کرده و از تعادل برخوردار نیست . از کارهای کودکش به تنگ آمده و دیگر تحمل کارهای او را ندارد .

پدر نیز جداگانه به مدرسه آمد وقتی پای صحبت او نشستیم این بار سر صحبت را باز کرد با دفعه ی قبل فرق داشت این بار خسته و پشیمان بود او متذکر شد که رفتار مجید به خاطر اخلاق بد خاله های اوست . او خاله ها را الگوی خود قرار داده  و رفتارهای بد و حرفهای زشت را از آنان تقلید کرده است . من نیز از کارهای او خسته شده و دیگر نمی توانم تحمل کنم . شیطنت های او دیگر قابل تحمل نیست فکر می کردم اگر از او حمایت کنم رفتار او تغییر خواهد کرد و او را به آرامش می رسانم ولی اکنون به بن بست رسیدم الان هم نمی دانم چه کنم ، آیا می توانم رفتار او را تغییر دهم؟  با صحبت هایی که با پدر و مادر مجید کردم و مطالبی که از کتابها به دست آوردم تصمیم گرفتم راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کنم تا او هم مانند بچه های دیگر به راحتی در جمع حضور پیدا کرده و از زندگی لذت ببرد .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.