no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 37  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

دیباچه پیرامون قضیه  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

درک مشکل پیرامون قضیه   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

بررسی بیشتر در رابطه با  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

ارائه مستندات پیرامون  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

پیش بینی نتایج در مورد  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

راهکارها پیرامون قضیه  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

رفرنس و منبع مورد استفاده  تبدیل حس حسادت دانش آموزان کلاس دوم فعال به رقابت

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 )  

  امسال هم طبق سالهای قبل برای اینکه بدانم چرا دانش آموزان به همدیگر حسادت می کنند وچه کار کنم که دانش آموزان از این حالت خارج شوند وبا دید دیگری به درس نگاه کنند به اهمیت رقابت و درس و کلاس   پی ببرند ابتدا از خود آنها خواستم که نظرشان را درباره رقابت  بنویسند وبگویند چه  انتظاری از کلاس   درس  دارند ودوست دارند از چه روشی برای تدریس استفاده شود.  بعداز نظر خواهی از دانش آموزان با مشاور وهمکارانم در باره  حسادت  صحبت نمودم سپس از تعدادی از اولیاء دانش آموزان دعوت به عمل آمده وعلل حسادت   فرزندشان را نسبت به دیگران جویا شدم. تا بتوانم دانش آموزانم را به رقابت شرکت در کار گروهی ترغیب نمایم.

تجزیه وتحلیل داده ها

 پس از بررسی نظرات ومطالعه کتاب ها ومجلات مختلف و همفكري ومشاوره با مشاور در مدرسه  وساير همكاران  درباره علت عدم علاقه دانش آموزان به درس و کلاس به نتایجی دست یافتم که به شرح ذیل  می باشد:

نظرات همکاران:

–  نداشتن انگیزه

– توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح  ومیهمانی ، شب نشینی و…)

– توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای  قرار گرفتن

– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

 – نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به  موقع به  والدین به وضعیت درسی دانش آموزان

– عدم علاقه به مطالعه

– نداشتن انگیزه وهدف

  – صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی

 – سطح تحصیلات خانواده

  نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز  اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها  وعلت عدم علاقه شان    را  بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به  پایه ششمی ها نداشت بلکه از پایه های پایین تر هم نظر سنجی به عمل آمد.  علاوه بر نظر خواهی از کلیه  دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف  مصاحبه ای ترتیب دادم که  مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد.

 نظرات دانش آموزان :

الف- نظر دانش آموزان ممتاز ودرس خوان:

 -نحوه تدریس معلم

– خشک وبی روح بودن کلاس

– ترس ودلهره واضطراب دانش آموزان از پرسش های کلاسی

 -زمان کم وحجم زیاد دروس

  ب- نظر دانش آموزان ضعیف

 – نداشتن انگیزه ودرک درست وروشن از آینده

 – عدم علاقه به مطالعه و عدم آگاهی به نحوه  شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.