no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان : بکارگیری راهکاهای خلاقانه برای افزایش تمرکز دانش آموزان بیش فعال
zip
ژانویه 16, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان : بکارگیری راهکاهای خلاقانه برای افزایش تمرکز دانش آموزان بیش فعال


گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی   در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 31  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

دیباچه پیرامون قضیه متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

درک مشکل پیرامون قضیه  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

بررسی بیشتر در رابطه با متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

ارائه مستندات پیرامون متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

پیش بینی نتایج در مورد متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

راهکارها پیرامون قضیه متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

رفرنس و منبع مورد استفاده متمرکز کردن دانش آموز بیش فعال کلاس پنجم ابتدایی

گرد آوري شواهد یک

براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت. در  این پژوهش ، از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفا ده نمودم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، و مصاحبه واسناد را انتخاب شده است. از طريق مشاهده رفتارهاي او را زير نظر گرفته واطلاعات لازم را جمع آوری نمودم و با مصاحبه  با همکاران مدرسه و والدین محدثه سابقه رفتاری اواطلاعات لازم بدست آمد . او نظم  كلاس را بر هم مي زد و درچنين محيطي آموزش امكان پذير نبود.

وقتی درکلاس وقتی به خاطر کار های نابهنجارش به او تذکر می دادم محدثه با لحن بدی جواب می داد یک روز از او خواستم که به خاطر بی ادبی اش ، معذرت بخواهد این کار را نکرد ،بچه بسیار لجباز وکج خلقی بود. مجبور می شدم نصف زنگ کلاس را برای آرام کردن او ومیانجیگری دعواهای او با بچه ها بگذارم. مرتبا با خود می اند یشیدم چرا؟ چگونه می توانم ؟تا اینکه به خودم گفتم ؛ این بچه که تقصیری ندارد بلکه روابط غلط خانوادگی اورا بدین شکل بار آورده است در واقع او دچار مشکلات رفتاری وروانی است که باید حل شوند . لذا  مسئله را با یکی از مشاوران ارشد منطقه در میان گذاشتم ایشان راهنماییهای لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود . سپس با دو تن از مشاورين همکار در اين زمينه مشورت كردم آن ها نيز راهنمايهاي لازم را عرضه داشتند . بعد به دنبال كتابهاي روانشناسي اختلالهاي رفتاري، روانشناسي رشد ، روابط انساني در آموزشگاه و تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته بود  رفته ومورد مطالعه قرار دادم تا ببينم مشكل را چگونه مي توانم حل نمايم . او دانش آموزی است كه رفتارهاي ايشان مغاير با مقررات كلاس مي باشد . بیشترین پول توجیبی را به مدرسه می آورد وهرروز کیفش پر از خوراکی بود، کتابها کهنه و دفترچه هایش رنگارنگ اما بدون انجام هیچ تکلیفی در آنها ، خطش بسیار ناخوانا ونارسا بود همه حروف را بهم می چسباند  وقتی مشاهدات من  کامل می شد نتایج زیر خود را نشان میداد:

بسیار زود باور و سریع عصبانی می شود .

با دوستانش درگیر می شود و تمرکز درسی ندارد و در درس بسیار ضعیف است.

او هر روز با دانش آموزان دعوا مي كند.

اودر خانه و مدرسه بد اخلاق است.

او از نظر درسي ضعيف است.

او بي حوصله است.

روابط والدين با او غلط بوده است.

معلمين  به او توجه لازم را نكرده اند.

معلمين  به تفاوتهاي فردي ايشان توجه نكرده اند.

بهداشت فردي را رعايت نمي كند.

او دانش آموزي پررو و مغروری است.

تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:

من در این پزوهش از  الگوی روش ترسیم مفاهیم در تجزیه وتحلیل وتفسیر داد ه ها استفاده نموده ام که به توضیح آن می پردازیم.

سعی کردم از منابع و کتابهای مختلفی استفاده نمایم تا بتوانم در ابتدا علت رفتارش را بدانم و بعد بتوانم راهکارهایی را برای کاهش رفتارش ارائه دهم. در تجزیه و تحلیل باید به دنبال چرایی وچگونگی علت رفتار ناسازگاری بپردازیم.طبق اطلاعات بدست آمده  از شواهد  1ومطالاعات بنده چندین عامل را مهم دانستم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس پنجم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید