no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی ابتدایی :حل مشكل رفتاري و رواني يكي از دانش آموزان بوسيله ورزش - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی ابتدایی :حل مشكل رفتاري و رواني يكي از دانش آموزان بوسيله ورزش
zip
مارس 8, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی ابتدایی :حل مشكل رفتاري و رواني يكي از دانش آموزان بوسيله ورزش


گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش

همکاران عزیز مقطع ابتدایی این گزارش تخصصی منطبق با آخرین دستورالعمل های نگارشی سالتحصیلی 1403-1402 بوده و برای همه پایه های تحصیلی قابلیت استفاده دارد .

گزارش تخصصی ابتدایی با موضوع ورزشیگزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش : فرمت فایل ورد و قابلیت ویرایش دارد … 11 صفحه با کیفیت نگارشی مناسب برای دانلود در دسترس همکاران گرامی از سراسر کشور میباشد.

چکیده گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش

گزارش تخصصی معلمان ابتدایی با موضوع ورزش : هدف از گزارش حاضر حل مشكل رفتاري و رواني يكي از دانش آموزان  بوسيله ورزش است که برای جمع آوری اطلاعات  وپی بردن به علت این ناهنجاری و رفتار نامطلوب دانش آموز که باعث آزار دیگر دانش اموزان و اختلال در ساعت زنگ ورزش شده بود از روش مصاحبه با خود دانش آموز و با كمك گرفتن از مشاور اداره ، خانواده دانش آموز ، مطالعه ي كتاب هاي گوناگون و كتاب هاي پيوند و …. تصميم به حل مشكل گرفتم از میان راه حل های  متعدد موجود راهكارهايي كه ارائه دادم مسابقات گروهي و بازيهاي متنوع همراه با تشويق هايي كه براي اين مسابقات و بازي در ها نظر مي گرفتم بود که  بسيار درامر پيشرفت دانش آموز به من كمك كرد و در پایان با اجراي مراحل انجام شده شادابي و نشاط و آرامش در را دانش آموزم مشاهده كردم و همچنین راهکارها و پیشنهاد هایی به همکاران و مسئولین در رابطه با ساعت ورزش و برخورد با اینگونه دانش آموزان ارائه شد.

گزارش تخصصی  ورزش

گزارش تخصصی ورزش ( با موضوعات مرتبط با ورزش و تربیت بدنی ) و سایر موضوعات را منطبق با آخرین دستورالعمل های نگارشی از بانک گزارش معلمان زیر نظر گویا طرح معلمان بخواهید.

اگر مشکلی در دانلود این فایل داشتید با ما در میان بگذارید.



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید