no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی : حل مشکل تفریق - 25 صفحه - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی : حل مشکل تفریق – 25 صفحه
zip
آوریل 8, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی : حل مشکل تفریق – 25 صفحه


گزارش تخصصی کلاس اول ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی حل مشکل تفریق دانش آموزان.پایه اول از طریق رابطه جمع وتفریق افراز  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 28  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

درک مشکل پیرامون قضیه  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

ارائه مستندات پیرامون حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل تفریق دانش آموزان پایه اول

گرد آوری شواهد یک : سیف اللهی(1384) معتقد است، توصیف وضع موجود یا شواهد 1، بخش مهمی از بیان مسأله است که به تبیین و توصیف وضع موجود از نظر محقق می پردازد که بیانگر وضع نامطلوبی است. بر این اساس، به منظور مشخص کردن مسأله ی ذکر شده، در اوایل سال تحصیلی جهت گردآوری داده‌ها، از شاخص استفاده نمودم.

گردآوری داده‌ها

یک دوره گزارش تخصصی

1-  انتخاب یک موضوع

2-  برنامه ریزی برای تدریس درس

3-  تدریس در جمع عمومی فراگیران

4-  گزارش دهی مستند

5-  بازاندیشی و تجدید نظر براساس تفکر گروه

6-  تدریس درس تجدید نظر شده

7-  مجدداً گزارش دهی مستند

8-  ارایه گزارش پایانی

برنامه ریزی درس پژوهشی :

آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم کامل درس  تفریق و برطرف شدن اشکالات

اهداف کلی :

آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس تفریق و  ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی – یادگیری و گسترش فرهنگ لغات

هدف گزارش تخصصی :

1-        ایجاد تفکر در دانش آموزان

2-        پرورش قوه تخیل در دانش آموزان

3-        تثبیت یادگیری با کمک تقویت تفکر

حیطه عاطفی :

1-        بالا بردن قوه تفکر در دانش آموزان

2-        ایجاد علاقه در دانش آموزان برای شرکت در کار گروهی

3-        ایجاد نگرش مثبت در فراگیران و تاکید بر خواندن  و یادگیری

    ویژگی های طرح درس ( سناریو  )

  • توجه ویژه به تفاوت های فردی در بین دانش آموزان
  • اهمیت نحوه ی رفتار معلم با دانش آموز
  • ایجاد جو دوستانه جهت جلوگیری از خستگی دانش آموزان
  • استفاده ی بهینه از حداقل امکانات
  • توجه به دانش آموزان ویژه و کم حرف .
  • استفاده از تجربیات نو و به روز و در دسترس دانش آموزان جهت تدریس .
  • مشارکت کلیه ی دانش آموزان در امر تدریس .
  • تقویت هوش بینایی ، شنوایی و گویایی در دانش آموزان با طرح پرسش های گوناگون

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس اول ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.