no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی و تقویت  واستفاده از لوازم التحریر وطنی

گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم با ایجاد انگیزه وحس وطن پرستی و تقویت  واستفاده از لوازم التحریر وطنی   با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 20 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده کم رنگ کردن استفاده از لوازم التحریر فانتزی در دانش آموزانم

تجزيه و تحليل شواهد 1

از چهار راه مذکور اطلاعات جمع آوری شد:

نداشتن مطالعه ی کافی دانش آموزان از کتابهای غیر درسی و ملی (مصاحبه با اولیاء)

ضعف حس میهن دوستی و ضعف احساس تعصب و وطن پرستی (مصاحبه با دانش آموزان)

یکنواخت بودن و جذاب نبودن رفتارهای ورودی و خروجی معلم (مصاحبه با معلمان)

عدم درك اهميت  استقلا ل و آزاد ی را در پیشرفت جامعه (مصاحبه با اولیاء)

نشناختن اقوا م مختلف ایرا ني و عدم احسا س همبستگی باآنان (مصاحبه با دانش آموزان)

آشنانبودن با مفهو م وحد ت و امنیت ملی (مصاحبه با دانش آموزان)

عدم علاقه به خدمت  کرد ن به میهن و مرد م خود (مصاحبه با دانش آموزان)

اطلاع نداشتن كافي از آداب فرهنگي و اجتماعي اسلامي ايراني (مشاهده)

عدم شناخت كافي از نظام جمهوري اسلامي ايران (مصاحبه با دانش آموزان)

یافته های تحقیق

در حدیثی از حضرت علی علیه السلام آمده است:

«عمرت البلدان بحب الاوطان » 1 ؛ «شهرها با حب وطن آباد می شود.»

و در حدیث دیگری از آن حضرت می خوانیم:

«من کرم المرء بکائه علی ما معنی من زمانه و حنینه الی او طایفه» 2 ؛ «از نشانه های ارزش و شخصیت انسان آن است که نسبت به عمر از دست رفته (که در آن کوتاهی کرده است) اشک بریزد و نسبت به وطنش علاقه مند باشد.»

اساساً انسان، رابطه مادی و معنوی فراوانی با زادگاه خود دارد و همین پیوند عاطفی، باعث علاقه او به وطن می شود.

بنابراین «حب الوطن من الایمان »، هم طبیعی و هم منطقی است:

طبیعی است به دلیل همان انس و الفتی که در قلب انسان نسبت به وطنش ایجاد می شود، و منطقی است به دلیل اینکه دفاع از وطن موجب دفاع از ارزش های موجود در آن می شود البته به شرط آنکه حق و حقیقت در وطن حاکم باشد وگرنه باید برای برقراری حق در وطن کوشید و اگر مقدور نیست از آنجا هجرت کرد، چنانکه اصحاب رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم در آغاز دعوت به اسلام چنین کردند و به مدینه هجرت کردند.

وطن از دیدگاه قرآن

در قرآن کریم آیاتی وجود دارد که در باره وطن به نحوی سخن می گوید، این آیات به چند دسته قابل تقسیم است:

دسته اول: آیاتی است که احترام به وطن را کاملا تایید می کند، مانند:

«واذ اخذنا میثاقکم لا تسفکون دمائکم و لا تخرجون انفسکم من دیارکم »3 ؛ «به یاد آرید زمانی را که ما از شما پیمان گرفتیم که خون های یکدیگر را نریزید و یکدیگر را از وطن های خود بیرون نکنید.»

دسته دوم:  آیاتی است که به صورت غیرمستقیم، محبوبیت وطن را گوشزد می کند، مانند:

«انّما جزاء الذّین یحاربون الله و رسوله ویسعون فی الارض فساراً ان یقتلوا اویصلبوا…» 4 ؛ «به درستی که جزای کسانی که با خدا و رسولش به بیکار  برمی خیزند و در روی زمین برای فساد می کوشند این است که کشته شوند یا به دار آویخته شوند… »

رابطه ی یک انسان با جایگاهی که در آن زندگی می کند، کاملاً نسبی است. هر چه که ریشه های وجودی طبیعی یک انسان در یک مکان قوی تر باشد، ارتباط آن شخص از نظر روانی و طبیعی با آن محل بیشتر و قوی تر خواهد بود

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی فعالیتهای پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید