no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

گزارش تخصصی مربیان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مربیان پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مربیان پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مربیان پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

دیباچه پیرامون قضیه نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

درک مشکل پیرامون قضیه  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

بررسی بیشتر در رابطه با نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

ارائه مستندات پیرامون نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

پیش بینی نتایج در مورد نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

راهکارها پیرامون قضیه نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

رفرنس و منبع مورد استفاده نهادینه کردن علاقه مندی به شرکت در نماز جماعت در دانش آموزانم

گرد آوری شواهد یک

با گذشت 3 ماه از سال تحصیلی همچنان تعداد کمی از دانش آموزان در نماز جماعت شرکت میکردند و علاقه ی چندانی به شرکت در نماز جماعت نداشتند و در بیشتر مواقع انتظامات مدرسه مجبور میشد با توسل به زور و اجبار وترساندن از مواردی همچون نوشتن نام و کم کردن نمره انضباطشان و یا دادن اسامی به دفتر مدرسه ، مجبور میکردند که آنها در نماز جماعت شرکت کنند و بعضی از بچه ها در حیاط یا زیر میز کلاس‌ها قایم میشدند تا خودشان را از چشم انتظامات مدرسه و یا دبیران و کادر مدرسه مخفی کنند و بدین ترتیب در نماز جماعت شرکت نکنند و یا میگفتند ما در منزل نمازمان را خوانده ایم و یا دیر به مدرسه می آمدند همچنین برخورد برخی از نماز گزاران در نماز خانه با همدیگر مناسب نبود.

با مشاهده وضعیت شواهد موجود و همچنین با توجه به تجربیاتی که کسب کرده بودم متوجه شدم که این اقداماتی که تا حالا خودم وسایر همکاران در مورد جذب دانش آموزان به نماز جماعت انجام داده‌ایم کافی نیست و باید دلایل این مشکل و عدم علاقه ی دانش آموزان به نماز و نماز جماعت را باکمک خود دانش آموزان و اولیا وهمکاران محترم پیدا کنم و تا حد توان این مشکل را حل کنم .

جمع آوری اطلاعات برای ارائه ی راه حل ها

1-        مصاحبه:

ابتدا درمورد اهمیت نماز و نماز جماعت و همچنین در مورد اینکه چرا بعضی ها دوست ندارند در نماز جماعت شرکت کنند؟ و اینکه آیا دوست دارند نماز شان را فرادي بخوانند یا به جماعت؟ به نظر شان چه کار هایی باید انجام شود تا همه در نماز جماعت شرکت کنند؟ میزان همکاری پدر و مادرشان با آن ها جهت شرکت در نماز جماعت چگونه میباشد؟ آیا پدر و مادر آن ها و خودشان در نماز جماعت مسجد محل و نماز شرکت میکنند یا نه ؟ سوالاتی از این قبیل از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان پاسخ های گوناگونی ارائه دادند که این پاسخ ها را به طور خلاصه یاد داشت کردم. وبا اساتید و مشاورین و همکاران محترم مصاحبه کرده و اطلاعاتی در این زمینه به دست آوردم.

2-        برگزاری جلسه همکاران

جلسه ای با همکاران هم پایه برگزار کردیم و در مورد عدم علاقه ی بعضی از دانش آموزان به نماز جماعت با همکاران بحث و گفتگو کردیم آنها نیز متوجه این موضوع شده بودند و عقیده داشتند که معاون پرورشی بدون همکاری دبیران هر کلاس به تنهایی نمی تواند در این امر مهم موفق شود و در پایان نتیجه گرفتیم که برای موفق شدن در این کار باید جلسه ای با اولیا ی دانش آموزان داشته باشیم و آگاهی های لازم را  در مورد چگونگی همکاری آنها با دانش آموزان و اهمیت نماز جماعت به آنها بدهیم.

3-        پرسش نامه

با توجه به پاسخ هایی که دانش آموزان در پاسخ به سوالات مصاحبه داده بودند لازم دانستم که پرسش نامه ای تهیّه  کنم و اطلاعاتی را در این زمینه از اولیا بدست آوردم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مربیان پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید