no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 30, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم

گزارش تخصصی مربی پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی مربی پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی مربی پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی مربی پرورشی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

دیباچه پیرامون قضیه ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

درک مشکل پیرامون قضیه  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

بررسی بیشتر در رابطه با ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

ارائه مستندات پیرامون ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

پیش بینی نتایج در مورد ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

راهکارها پیرامون قضیه ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

رفرنس و منبع مورد استفاده ساماندهی و حل بي انظباطي دانش آموزم پایه ششم

گرد آوري اطلاعات ( شواهد- ا )

براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت. در  این پژوهش ، از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفا ده نمودم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، و مصاحبه واسناد را انتخاب شده است. از طريق مشاهده رفتارهاي او را زير نظر گرفته واطلاعات لازم را جمع آوری نمودم و با مصاحبه  با معلم ومدیر وپدردرمورد سابقه رفتاری اواطلاعات لازم بدست آمد . او نظم  كلاس را بر هم مي زد و درچنين محيطي آموزش امكان پذير نبود.

معلمش درکلاس وقتی به خاطر کار های نابهنجارش به او تذکر می داد نگين با لحن بدی به او جواب می داد یک روز از او خواستم که به خاطر بی ادبی اش ، معذرت بخواهد این کار را نکرد ،بچه بسیار لجباز وکج خلقی بود.معلمش مجبور می شد نصف زنگ کلاس را برای آرام کردن او ومیانجیگری دعواهای او با بچه ها بگذارد. مرتبا با خود می اند یشیدم چرا؟ چگونه می توانم ؟تا اینکه به خودم گفتم ؛ این بچه که تقصیری ندارد بلکه روابط غلط خانوادگی اورا بدین شکل بار آورده است در واقع او دچار مشکلات رفتاری وروانی است که باید حل شوند . لذا  مسئله را با یکی از مشاوران ارشد منطقه در میان گذاشتم ایشان راهنماییهای لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود . سپس با دو تن از مشاورين همکار در اين زمينه مشورت كردم آن ها نيز راهنمايهاي لازم را عرضه داشتند . بعد به دنبال كتابهاي روانشناسي اختلالهاي رفتاري، روانشناسي رشد ، روابط انساني در آموزشگاه و تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته بود  رفته ومورد مطالعه قرار دادم تا ببينم مشكل را چگونه مي توانم حل نمايم . او دانش آموزی است كه رفتارهاي ايشان مغاير با مقررات كلاس مي باشد . بیشترین پول توجیبی را به مدرسه می آورد وهرروز کیفش پر از لواشک بود، کتابها کهنه و دفترچه هایش رنگارنگ اما بدون انجام هیچ تکلیفی در آنها ، خطش بسیار ناخوانا ونارسا بود همه حروف را بهم می چسباند  وقتی مشاهدات من  کامل می شد نتایج زیر خود را نشان میداد:

اوهر روز دانش آموزان را مسخره مي كند.

او هر روز با دانش آموزان دعوا مي كند.

اودر خانه و مدرسه بد اخلاق است.

او از نظر درسي ضعيف است.

او بي حوصله است.

روابط والدين با او غلط بوده است.

معلمين  به او توجه لازم را نكرده اند.

معلمين  به تفاوتهاي فردي ايشان توجه نكرده اند.

بهداشت فردي را رعايت نمي كند.

او دانش آموزي پررو و مغروری است.

تجزيه و تحليل وتفسيرداده ها:

من در این پزوهش از  الگوی روش ترسیم مفاهیم در تجزیه وتحلیل وتفسیر داد ه ها استفاده نموده ام که به توضیح آن می پردازیم.

سعی کردم از منابع و کتابهای مختلفی استفاده نمایم تا بتوانم در ابتدا علت رفتارش را بدانم و بعد بتوانم راهکارهایی را برای کاهش رفتارش ارائه دهم. در تجزیه و تحلیل باید به دنبال چرایی وچگونگی علت رفتار ناسازگاری بپردازیم.طبق اطلاعات بدست آمده  از شواهد  1ومطالاعات بنده چندین عامل را مهم دانستم.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی مربی پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید