no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
ژانویه 31, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود

گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف کردن رنج درونی دانش آموزم که منجر به بروز رفتارهای نابه هنجار در وی بود  با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 24 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی  خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

بررسی بیشتر در رابطه بابر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

ارائه مستندات پیرامونبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

پیش بینی نتایج در موردبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

راهکارها پیرامون قضیهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

رفرنس و منبع مورد استفادهبر طرف کردن رنج درونی دانش آموز

قانون اثر ونتيجه :

وقتی يك پاسخ یا واكنش برای يك وضع (انگيزه يا محرك)، با احساس خوشی و رضايت خاطر همراه باشد بايد دنبال آن خوشی حاصل شود شخص به تكرار آن رفتار مايل خواهد شد. ولی اگر با احساس رنج وناخوشايندی همراه بوده يا به دنبالش ناراحتی پيدا شود آن رفتار ديگر تكرار نشده به تدريج فراموش خواهد شد.

تشویق و تنبیه  :مشاهدات وآزمايش های زياد ثورندايك و ديگران نشان دادند كه پاداش ،فرد را به تكرار پاسخي كه موجب پاداش گرفتن او شده است تحريك مي كند وهمواره با عث تقويت ارتباط بين انگيزه وپاسخ مي شود . در حالي كه نتايج كيفر رانمی توان هميشه تضمين كرد وچه بسا از اشتباه ولغزش جلوگيری نمي كند.

برای کاهش حسادت ، شرکت دادن فرد در گروه  و احساس مسئولیت فرد نسبت  به گروه ایجاد   می گردد و از والدین فرد خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.

برای کاهش پرخاشگری و لج بازی ؛ از والدین (مهران )خواسته می شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد .  به نظر می رسد یکی از علتهای  اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است . و به فرزند خود بر چسب های مثبت بزنند  تا دانش آموز باور کند که واقعاً دارای  ویژگی های مثبت است .

گرد آوری اطلاعات(شواهد 2)

برای اينكه رفتارهای مهران را تغییر دهم ، ابتدا تصميم گرفتم خودووالدين را تغيير دهم چون به نظر مي رسد علت نا بهنجاری در وهله اول والدين ايشان بودند. آنان با تولد فرزند دوم ، نسبت به او بي توجه شده بودند وخود را با فرزند دوم يعنی برادر (مهران )سرگرم كرده بودند .به همين علت دچار كم توجهی وكمبود محبت شده بود وبرای جبران كم توجهی وكمبود محبت دست به رفتارهای نا بهنجاری زده بود . ونابهنجاری اوو نگرش والدين رانسبت به او تغيير داده وبه او بر چسبهايی همچون بداخلاقی ، پررویی، لج بازی …زده  بودند  وبه اين ترتيب فشارهای روانی منجر به سردرد عصبی ايشان گرديده است .برای كاهش نابهنجاری ، پدر ايشان به آموزشگاه دعوت گرديد. ومشكلات با ايشان درميان گذاشته شده و از ايشان خواسته شد تا با همسرش نيز در اين مورد صحبت كند وسعي كنند با او رفتاری توام با مهر و محبت داشته باشند وبه او توجه بيشتری نمايند . يا تحقير نكنند و هنگام بروز رفتارهای خوب ، ايشان را تشويق كنند.

تقريباً سه ماه طول كشيد تا ايشان آرام آرام باور كند كه والدينش، تغيير يافته اند و به او توجه ومحبت می كنند واو نيز مانند برادرش برای والدين مهم است .و به مهم بودن خود نزد من در آموزشگاه نیز پی ببرد.و به خاطر پاداش ، رفتارهای مناسب او  تقويت می گرديد. رفتارهای ناهنجار ايشان آرام آرام كاهش می يافت. خودش هم به ويژگی های مثبت خويش پی برده بود واحساس مي كرد كه او هم می تواند از راه های مثبت خودی نشان بدهد.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاون آموزشی راهنمایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید