no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی
zip
مارس 12, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی


گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکلات دو دانش آموز لازم التوجه که اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن داشتند

گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکلات دو دانش آموز لازم التوجه که اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن داشتند  در دانش آموزان پايه اول با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

سرآغاز سخن پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

دیباچه پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

درک مشکل پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات   رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

بررسی بیشتر در رابطه با  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

ارائه مستندات پیرامون  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

پیش بینی نتایج در مورد  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

راهکارها پیرامون قضیه  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

رفرنس و منبع مورد استفاده  رفع اختلالاتی در ترکیب صامت و مصوت و کلا در نوشتن

اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:

با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:

از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل  پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:

–  روش چند حسی

–  خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری

– استفاده از خمیر بازی

–  کشیدن نقاشی با کلمات

– برای افزايش اعتماد به‎نفس

–  دادن مسئوليت به علی و مهدی

– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي علی و مهدی   در مدرسه

– علی و مهدی  را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…

–  دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به علی و مهدی   نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.

-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و علی و مهدی  نقص آن را پيدا كند.و…

برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی

ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.

ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.

ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

ـ كاغذهاي باطله را قيچي كند.

ـ دکمه های لباس، بند کفش و زیپ را خودش باز وبسته نماید.و…

 یافتن راه حل مناسب

 بعد از جمع آوری اطلاعاتی در مورد علی و مهدی  و اقدامات دیگری که صورت گرفت سعی کردم برای تقویت و رفع اختلال املاء در علی و مهدی  راه حل های مناسبی بیابم و روزانه 20 -15 دقیقه در کلاس با علی و مهدی کار کنم. این راه حل ها به این صورت بودند:

1- برای تقویت توالی حافظه دیداری علی و مهدی  با توجه به مشکلاتی  که در کلماتی مانند دارا ، مادر، را و… و امثال آنها داشت از یک سری حرکات بدنی و کارتهایی که کلماتی روی آنها نوشته شده بود استفاده شد.

2- تقویت حافظه دیداری علی و مهدی  در رابطه با آموزش حروف هم صدایی مانند (ظ،ذ،ز،ض،….) با پوشاندن حروف و کلمه مورد نظر.

3- تفویت حساسیت شنوایی : با استفاده از صداهای ضبط شده و تشخیص صداها توسط دانش آموز و یا تشخیص صدای دوستان خود با چشمان بسته.

 شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان دبستان پایه دوم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.